“Bezoek 25 mei”
Beoordeling van Café 't Hemeltje

Café 't Hemeltje
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Bloemendaal
Dineropties: Diner, Lunch
Beschrijving: Café ' t Hemeltje staat bekend als "Hèt Café met Eten" !!!Dè Huiskamer van Bloemendaal staat op plaats 26 in de Nederlandse Café Top 100 van 2014.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat wij maar Caprera gingen hebben wij hier gegeten. Fijne sfeer, Vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Fijne plek, zeker in combinatie met een bezoek aan caprera, dit is vanaf 't Hemeltje nog zo'n 20 minuutjes lopen.

21 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier lekkere asperges gehad. Deze was op traditionele wijze bereid. De witte wijn was iets minder. Maar de overstap naar hemels witbier heeft dit ruimschoots gecompenseerd. Daarna nog een lekker kaasplankje met kaasjes van de lokale kaashandel. De bediening was dik op orde.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje gehad, gezellig en een aanrader!
Lekker eten, goede sfeer, leuk personeel. Kruipend naar huis....

7 maart 2018 beoordeeld

Gezellig eetcafé in Bloemendaal, voor een lekker hapje of drankje. Bediening is ook erg vriendelijk.

3 maart 2018 beoordeeld

Natuurlijk heb je in de omgeving meer dressed-up eetgelegenheden, maar als je ongecompliceerd wil genieten van een verzorgde goede hap dat is dit the place to be. Behulpzame bediening schuift even met tafels zodat je als gezin zonder reservering toch snel kan zitten, simpele maar lekkere kaart, snel en aardige service, en zeer redelijk geprijsd

Reizigers die Café 't Hemeltje bekeken, bekeken ook

Bloemendaal, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

Bloemendaal, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Café 't Hemeltje geweest? Deel je ervaringen!