Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geboekt voor een Wijn&Spijs weekendje. Zeer prettige ontvangst, met upgrade en korte rondleiding. Prima sfeer; je voelt je welkom. Prachtige grote kamer met alle gewenste faciliteiten.
Heerlijk ontbijt (geen buffet waar iedereen boven hangt en in loopt te graaien ;-)). Kortom: een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Wij waren met het hele gezin een aantal dagen in dit hotel omdat we iets te vieren hadden. De kamers waren super mooi en schoon, het ontbijt anders dan we gewend waren (á la minute klaar gemaakt, geen buffet). Eerst kregen we yoghurt met vers fruit en granola, daarna een bordje met een vers croissantje, bruin brood en hartig beleg. Erbij koffie, cappuccino of thee en een glas jus d'orange. Super!
Wij hebben fietsen gehuurd en zijn naar Bloemendaal aan Zee gefietst.
De receptie sloot om 18.00 maar met de kamercard konden we gemakkelijk in- en uitlopen indien nodig. De dames van de receptie en het ontbijt willen wij een groot compliment geven; zij zijn super vriendelijk en hulpvaardig!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven een weekend in dit hotel, erg leuk! Vriendelijk personeel, houden rekening met allergieën tijdens het ontbijt (van te voren aangegeven bij het reserveren) en doen er alles aan voor een goed verblijf! Fijne douche en schone kamer. Ligging is goed, fietsen gehuurd om naar het strand te gaan.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Fijn en vriendelijk ontvangst. Duidelijke uitleg. Zeer schone kamers en mooie kamers. Enig minpunt is het is ecohotel dus geen airco. Als het warm wordt is het op de kamer ook behoorlijk warm, je kunt alleen bovenramen open zetten. Lekker ontbijt dat je van de kaart besteld. Ziet er netjes uit.

Datum van verblijf: juni 2019
1  Bedank Jolanda Reussin... W
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Top hotel vlakbij alle leuke bezienswaardigheden. Vriendelijke bediening en mooie ruime kamer, ontbijt alla carte dus voor ieder wat wils. tip; huur een fiets en je bent overal binnen een paar minuten fietsen.

Datum van verblijf: juni 2019