“Er even op uit”

Eetcafe het Zwaantje
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Zwanenburg
Keukens: Nederlands
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige locatie. Je kunt bij goed weer binnen of buiten zitten. Gevarieerde kaart. Prijs ligt in verhouding. Vooraf hoofd en nagerecht met drank zo'n 50 euro

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het terrasje aan de ringvaart. Het was helaas wel wat lang wachten op het eten, maar het eten smaakte goed.

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met mijn vader en moeder gaan eten als afsluiting van een heerlijk weekend. Na het lezen van de recensies raakte we enthousiast dat beloofde niets dan goeds. Wat viel dat tegen zeg! Toen we bij binnenkomst wilde gaan zitten moesten we eerst de kruimels van de stoelen vegen terwijl het restaurant leeg was, alleen buiten waren wat tafeltjes bezet. De serveerster was niet echt vriendelijk maar ontdooide later wel iets.
Bij uitleg van de kaart kregen we te horen dat er verschillende gerechten niet waren... misschien druk geweest zou je denken. Uiteindelijk wel een keuze kunnen maken en was verder wel ok alleen vind ik eten geserveerd op planken niet echt hygiënisch... maar das misschien persoonlijk, toen we vervolgens om het dessert vroegen kregen we te horen dat ze dit even moest checken met de keuken,die waren nl al aan het schoonmaken vanwege een rustige avond, het was 20.40u.
Nou het mocht hoor maar ook hier waren niet alle gerechten meer te krijgen. Toen vervolgens de desserts arriveerden was het glas waar de hangop inzat warm en het smaakte enorm naar vaatwasmiddel. We waren er wel klaar mee ..we vonder voor een dorp de prijzen aan de hoge kant zeker voor de kwaliteit die je krijgt ons zien ze dan ook niet meer terug.

13 juni 2018 beoordeeld

Geweldige service, erg relaxed, menukaart zag er veelbelovend uit en dat werd waar gemaakt. Erg goed gegeten. Echt een aanrader mocht je in (de buurt van) Zwanenburg/Halfweg zijn.

25 mei 2018 beoordeeld

Laatst hier gegeten met familie, over het eten valt weinig op te merken, alleen de pepersaus kan vele malen lekkerder, dit is gewoon uit een knorr pakje, en als je de andere gerechten ziet begrijp ik niet waarom ze die niet zelf maken. De bediening is een ander verhaal, ik vraag mij af of de bediening het werken in de bediening echt leuk vindt. Wij voelde ons in ieder geval niet welkom. Moesten echt lang op drankjes en de kaart wachten, we werden niet naar onze tafel gebracht en vervolgens gewoon 15 minuten genegeert. En waar ik echt moe van wordt is, als je een voorgerecht besteld dat daar niet standaard brood bij zit, hoezo? Als de dames langs liepen en je vroeg wat dan kreeg je een kil knikje alsof je blij mocht zijn om iets te bestellen. Na het betalen van de rekening werden we niet meer begroet toen we weg gingen..... de mobiel was belangrijker, jammer

Reizigers die Eetcafe het Zwaantje bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Zwanenburg, Noord-Holland

Zwanenburg, Noord-Holland

In Eetcafe het Zwaantje geweest? Deel je ervaringen!