Beoordeeld op 12 juni 2017

Op zich is het een fijne plek om te overnachten in de nabijheid van Schiphol, maar een volgend verblijf zit er niet in. WAAROM? In de kamers is vroeger gerookt en dat ruik je nog steeds.Smerig. Plus het feit dat je voor een airco extra moet betalen, terwijl deze al aanwezig is. Je moet alleen een verlengsnoer hebben om er gebruik van te kunnen maken. Rare bedoeling en geen goeie service, vonden wij. Voor de rest geen aanmerkingen. Grote gratis parkeerplaats, aardige mensen aan de receptie. Shuttleservice aanwezig.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Ik ga niet zeggen dat ik hier echt een slechte ervaring heb gehad aangezien we voornamelijk in Amsterdam zaten maar het hotel is zijn geld en zijn sterren NIET waard.
De kamers zijn proper maar daarmee heb ik dan ook alles gezegd.
Het personeel is niet vriendelijk en het ontbijt stelde niets voor ondanks dat we 8 euro per persoon per dag betaalde!
Geen tweede keer voor ons.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 mei 2016

Dit hotel is ideaal voor ons, omdat we in Schiphol opstijgen en landen zorgen ze voor onze auto en geven ze een mooie kamer en een geweldige service met een shuttle van en naar de luchthaven. En de prijs is zeer aantrekkelijk.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2016 via mobiele applicatie

Omdat we heel vroeg op Schiphol moesten zijn, dit hotel geboekt.
Kamer was zeer schoon.
Matrassen zijn vreselijk.
Er hangt een vieze sigarettenlucht door het hele hotel.
Onze buren waren zo luid...of de kamer zo gehorig, dat we geen oog dichtgedaan hebben.
Dus volgende keer iets meer betalen want dit niet nogmaals.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

Een iets wat verouderd hotel was de eerste reactie bij binnenkomst. Achter de receptie stond een vriendelijke oudere vrouw die wat gebrekkig Nederlands sprak. We kregen onze kamer toegewezen deze lag buiten het hoofdgebouw. De kamer was klein maar alles wat we nodig hadden was aanwezig en het was er schoon, en dat is het belangrijkste. Nadat we onze spullen uitgestald hadden besloten we naar Amsterdam te gaan. De mevrouw achter de receptie zag ons aankopen op onze high heels en vroeg waar wij heen gingen. Toen ze hoorde dat wij gingen lopen naar het trein station belde ze meteen een collega die ons met het shuttlebusje wilde brengen. Wat een top service!
Terug eenvoudig met de taxi gekomen, en buiten de deur ontbeten. Maar de service en de hygiene zijn top. Voor een nachtje in de buurt van Amsterdam is dit zeker een aanrader!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden