“leuke ambiance en goed eten”

Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug | Restaurant Rijsserberg
Geclassificeerd als nr. 10 van 23 Restaurants in Rijssen
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug beschikt over een culinair restaurant genaamd Rijsserberg. U vindt hier een uitgebreide menukaart met gerechten geïnspireerd door de Franse keuken met invloeden uit de Sallandse streek. In het souterrain bevindt zich de klassieke jaren ’80 carrouselbar. De bar is zeer geschikt voor grotere gezelschappen en is exclusief af te huren. Daarnaast beschikt het hotel ook over een bar en lounge waar u terecht kunt voor een hapje en drankje.
31 mei 2018 beoordeeld

Het 3 gangenmenu zat in het arrangement en kok doet zeer zijn best om het leuk te presenteren. Had duidelijk iets te lang liggen wachten voor servering, want vlees was lauw. Porties groot genoeg!
Bediening alleraardigst en behulpzaam en doet zijn best om professioneel over te komen.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart en weinig variatie. De locatie is absoluut fantastisch, maar er is op de kaart zeker niet voor een ieder wat wils te vinden. Het ontbijt is echter heerlijk!!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving. Bij receptie zijn wandel- en fietsroutes te verkrijgen. Prima kamer,schoon en voor deze prijs voldoende. Koelkastje op de kamer, geen waterkoker was wel prettig geweest.
Controleer de rekening voor je weggaat , bij 2 klanten voor ons te veel afgerekend.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n vieren wezen eten. Ontvangst was netjes, maar bediening kwam vrij onervaren over. Met genoeg personeel om de paar aanwezige tafels te bedienen, lukte het niet de drankjes, die we bij het hoofdgerecht bestelden, voor het dessert te serveren. Ook alle drankglazen vanaf het apperitief stonden nog op tafel toen we weg gingen. Het eten was redelijk, borden netjes opgemaakt, maar miste iedere vorm van inspiratie en was niet goed op smaak. Er werd 3x genoemd dat er rozevalaardappeltjes bij werden geserveerd, maar als ze droog zijn, heb ik er niet veel aan. Dessert was lekker. Al met al jammer, want de locatie heeft meer potentie.

Datum van bezoek: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekendje weg.
Trappenhuis bij lift vol vlekken!
We kwamen in het donker aan en hebben eerst de koffer op de kamer gebracht. De kamer had diverse lekkage plekken, geen mogelijkheid je handdoek op te hangen en nog wat van die dingen, dus viel wat tegen zeker als suite.
Eerst nog even wat drinken in de bar: 2 barren: beide dicht*! Bedienend personeel van het restaurant, wat jeugdig, had alleen aandacht voor etende gasten. Maar even drankenkaart gevraagd. Ook dat gaf geen aanleiding even later om te vragen of we wat wilde drinken. Toen maar weer zelf iemand benaderd voor de bestelling.

Onze kamer hadden we geüpgrade naar een suite. Tip neem nooit kamer 405! Omdat het donker was konden we ligging niet goed beoordelen maar raam openzetten gaf herrie. De volgende ochtend beter beeld: Uitzicht op dak, koelinstallaties, airco en afzuiginstallaties. Gesitueerd boven de keuken, dus vandaar die herrie. Ook met de ramen dicht ‘s morgens wakker worden in de geuren van koffie, spek en ei uit de keuken.
Toch maar even een andere kamer gevraagd. Werd direct begrepen bij de receptie.
Ontbijt was redelijk verzorgd. Omgeving is mooi.
Algemene indruk: nooit meer kamer 405. Alles wat gedateerd, beschadigd en onverzorgd. In een weekend beide barren dicht kan niet. Personeel weinig aandacht voor gasten.
Denk niet hier vaker heen te gaan.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug | Restaurant Rijsserberg bekeken, bekeken ook

In Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug | Restaurant Rijsserberg geweest? Deel je ervaringen!