“Lekkere lunch!”

ma 24-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 Restaurants in Rijssen
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in het centrum, erg mooi interieur. Hele enthousiaste bediening! Lunch was erg lekker. Briosti is een aanrader. De burger was aan de ruimte kant, maar ontzettend lekker!

Datum van bezoek: april 2019

3 januari 2019 beoordeeld

Helaas was onze eerste keus voor het hoofd gerecht niet aanwezig en moesten we anders kiezen. Verder was de borrelplank er voor goed gevuld.

Datum van bezoek: december 2018
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We worden een middagje getrakteerd en verrast door dochter en schoonzoon. Eerst wat activiteiten (segway rijden en boog- en luchtbuks schieten) en daarna hier opwarmen en genieten van een heerlijke high tea. Wat lekker allemaal en de etagiaire gaat zo goed als leeg. Hier komen we graag nog een keer voor terug...

Datum van bezoek: december 2018
27 november 2018 beoordeeld

Wij waren al een keer bij de Stadsboerderij geweest en waren benieuwd hoe het nu was.
Het personeel doet geweldig en goed hun best. Als je ergens uit eten gaat duurt het vaak even voordat je opgemerkt wordt door de bediening, maar dat is hier echt niet het geval.
Wij zaten net of er werd ons gevraagd of wij iets wilden drinken. Ja graag, kunnen wij ook iets eten. Geen probleem. Een overheerlijke salade met ossenhaaspuntjes. En voor ons precies zoals wij deze willen, heerlijk rood. De gamba's waren ook super bereid.
Gewoon weer een top ervaring en heerlijk gegeten. En voor die prijs!?!?
Mensen ga het proberen, het is een rijke ervaring.

Datum van bezoek: november 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

Deze brasserie wordt gerund door mensen met een beperking. De bediening is echt top! Super vriendelijk, een gezellig praatje, deze mensen stralen een enorm enthousiasme uit! Het eten is ook heerlijk en wordt mooi gepresenteerd. Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die brasserie De Stadsboerderij bekeken, bekeken ook

In brasserie De Stadsboerderij geweest? Deel je ervaringen!