“Uitmuntend vlees!”
Beoordeling van Buena Vista

Buena Vista
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Restaurants in Rijssen
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dinsdagavond gegeten, vrij druk. Hele hartelijke bediening en echt superlekker vlees! Voorafjes waren vrij flinke porties, spareribs uit de mixed grill waren heerlijk. Ook over de desserts niks te klagen. Op de website stonden aanbiedingen voor onbeperkt tapas en een 6 gangen tapas diner, maar daar werd aan tafel niks over gezegd. Gemiste kans, was wel netjes geweest!

Datum van bezoek: april 2019

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig even gezellig borrelenmet vrienden. Top personeel, snelle en goede service, zeer vriendelijk en prima prijzen.

Datum van bezoek: februari 2019
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is dinsdagavond en we zijn vroeg. Maar ook op deze doordeweekse dag zit het restaurant vop. Als je lekker tapas wilt eten, moet je hier zijn! De bediening was vlot en de gerechten waren heerlijk! Het personeel is heel vriendelijk en altijd een praatje. Enig minpuntje is dat er wel heel vaak wordt gevraagd of alles naar wens is. Dat was het wel. We komen hier wel vaker, maar vinden het altijd weer een feestje!

Datum van bezoek: december 2018
8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en behulpzame personeel! Het eten was super lekker en veel! Het personeel zorgt er voor dat je niks te kort komt! We hebben na het eten nog gezellig kunnen borrelen!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: november 2018
8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer wezen eten bij Buena Vista en het was keer om keer uitstekend. Zeer vriendelijk personeel die ervoor zorgen dat je niks te kort komt. Het eten is uitstekend. Woon zelf op een half uur rijden, maar dat is het zeker waard!

Datum van bezoek: december 2018

In Buena Vista geweest? Deel je ervaringen!