4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen midden in de bossen.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel van receptie tot restaurant en kamermeisjes.
Prima kamer met balkon, bedden iets te zacht naar onze smaak.
Heel goed restaurant , heerlijk eten, grote porties. Ontbijt goed.
De omgeving is schitterend, oeverloos wandelen en fietsen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Het hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving, het personeel was erg vriendelijk en het ontbijtbuffet erg lekker.
Ook het diner was meer dan goed.
De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe en de schoonmaak mag wel wat beter.

Beoordeeld op 27 mei 2019

Wij hebben inmiddels enkele Fletcher hotels bezocht en na 2x in Rijssen geweest te zijn, zeggen we: nooit weer.
Check voor het boeken of het zwembad open is want ze presteren het om in mei te gaan renoveren. Doe eerst eens iets aan de badkamers: die zijn nog uit de jaren '20.

Beoordeeld op 27 mei 2019

Hotel ligt in mooie omgeving.
Bij aankomst informatie papier in handen gekregen zonder persoonlijk wat info, jammer. Kamer was ruim wel beetje gedateerd,
Voor 4 sterren hotel en dan in bad moeten douchen! Ontbijt was goed verzorgd.

Personeel heel vriendelijk
Eten prima en lekker
Kamers kunnen wel een opknapbeurt krijgen en de stoelen waren erg ongemakkelijk erg laag als je rug of knieklachten heb is dat niet erg fijn
Bedden waren voor ons erg zacht en wat doorgezakt
En wij vonden het erg jammer dat het een kamer met bad was dit i.v.m. er in en uit stappen