“Avondje UIT”
Beoordeling van Brasserie Uit

Brasserie Uit
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Rijssen
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De makkelijke woensdag het was weer geweldig lekker zoals altijd heerlijk gegeten.
Niet alleen de woensdag hoor je eet hier 6 dagen per week fantastisch .
Tot gauw

Datum van bezoek: mei 2019

29 april 2019 beoordeeld

Met kinderen en kleinkinderen (in totaal 19 mensen) heerlijk geluncht. In een aparte zaal, zodat de kinderen konden spelen. Lekker gegeten en fijne bediening. Echt even UIT.

26 april 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Kwam daar omdat ik in het stadshotel zat wat ernaast ligt . Zeer vriendelijke eigenaars

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij / gezellig / lekker / leuk / culinair super ... kortom: ben je in Rijssen? DOEN!! wij komen ZEKER terug!

1 april 2019 beoordeeld

Onlangs hier met mijn collega's een daghap gegeten, we konden kiezen uit vis en vlees. Vlees was varkenshaas, en wat was deze lekker mals bereid, echt super, en dat voor maar € 14,95. Het dessert de crème brullee genomen, deze was mooi opgediend, ruime portie en smaakte goed. De bediening was vriendelijk, gastvrije n we werden snel geholpen. Ik kan deze brasserie van harte aanbevelen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Brasserie Uit bekeken, bekeken ook

In Brasserie Uit geweest? Deel je ervaringen!