Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk levend hotel met een goede keuken en plezierige bediening. De kamers zijn netjes en schoon. De inrichting van de kamers mag misschien ooit gemoderniseerd worden, maar is absoluut niet storend bij de sfeer van het geheel. Zou de lokatie dus zeer zeker aan raden.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier met vier personen heerlijk gegeten.
Lekker vlees, groenten en aardappels. Ouderwets maar lekker. Goede en vriendelijke bediening.
Prima prijs en kwaliteitsverhouding.
Na een heerlijk dessert en koffie toe dit etentje voldaan afgesloten.

Datum van verblijf: juni 2019
Robert S, Guest Relations Manager van Logis Hotel Het Wapen van Harmelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Geachte Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten.
Wij hopen u snel weer een keer te zien in ons restaurant.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg fijn hotel. Rustig gelegen aan de Leidse rein. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is super. En als je ‘s-avonds geen zin hebt om naar een restaurant te zoeken loop je gewoon naar beneden via het gezellige cafe naar het restaurant wat er ook bij hoort. Eten is hier goed verzorgd en voor ieder wat wils. Ook vegetarisch.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

zondag ochtend..te vroeg om kasteel de Haar te bezichtigen.
We hebben hier een heel goed ontbijt gehad.
Het was een ontbijt buffet voor de gasten van het hotel. Veel keuzes aan kazen.vleeswaren en ook zoetigheid.
Ook voor de musli liefhebbers..
Vriendelijke bediening

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Een fantastisch dorpshotel. Mijn bespreking liep uit nadat ik wel gereserveerd had. Toen ik aankwam was de keuken helaas al dicht echter het personeel bood mij een simpele maaltijd aan, wat een simpele maaltijd was bleek een heerlijke schnitzel met champignons, gebakken aardappeltjes en heerlijke groentes te zijn. Ernaast kreeg ik een salade die fantastisch was. Chapeau voor deze mensen die hun gasten echt waarderen. De kamers zijn goed, de bedden fantastisch. Een aanrader als je in de buurt van Utrecht een kamer zoekt!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken