Vandaag geopend: 09:00 - 00:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top ervaring

Goed verzorgd. Leuk intro om de escaperoom binnen te komen. Gave opdrachten. Af en toe een hint op ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2019
MklHD
Mission Accomplished (bijna)

The Mission is een prachtige escape room. Mooie ruimtes, high tech uitstraling, leuke puzzels. Ook ... meer lezen

Beoordeeld op 30 december 2018
peterjanse
Boedapest, Hongarije
via mobiele applicatie
Lees alle 73 beoordelingen

Beoordeeld op 20 september 2015 via mobiele applicatie

Blanco gingen we hierheen. Zin in een leuke avond. Lichtelijk sceptisch toen we de buitenkant van het gebouw zagen maar oh wat hadden we het fout. Vriendelijke ontvangst en vanaf het begin spannend. Unieke opdrachten waar je serieus over na moet denken, spannend, gaan we het halen? Bijzondere puzzels en goede verhaallijn. Zeker een aanrader!!

Beoordeeld op 15 september 2015

Een eerste ervaring met een escaperoom, dus nog geen vergelijk, maar het spel zat goed in elkaar. Genoten. Ondanks mislukte missie :-))

Beoordeeld op 15 september 2015

Zeer leuke activiteit met creatieve elementen er in. Aanrader voor iedereen! Helaas hebben wij het niet gered binnen de tijd met een groepje van 4, maar het is wel te doen!

Beoordeeld op 29 augustus 2015

Heel leuk om te doen, goede opdrachten, zeker met meerdere mensen te doen en niet alleen maar sloten open maken, maar fantastisch doordachte puzzels oplossen! Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Wij hebben nu 5 Escaperoom "gedaan" maar deze is, tot nu toe, de beste!

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 28 augustus 2015

Wij hebben een super personeelsuitje gehad bij jullie! Iedereen heeft genoten van het avontuur. Voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: augustus 2015