“Heerlijke hapjes!!”
Beoordeling van 't Zusje

't Zusje
Geclassificeerd als nr. 9 van 71 Restaurants in Veenendaal
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer binnen een maand bij “het Zusje” op bezoek. We kennen nu het concept en gaan met veel verwachting de tapas maaltijd beginnen. Placemat is tevens hapjes-overzicht. We weten inmiddels ook wel wat de lekkere voor-/hoofd-en nagerechten zijn. Opnieuw waren de hapjes overheerlijk en van goede kwaliteit, met name de malsheid van het vlees viel bij ons in zeer goede aarde. Het “ijs” nagerecht vonden wij geweldig. Heel vriendelijk personeel en Bo was opnieuw onze gastvrouw. Wat ons betreft wordt het een herhaling op korte termijn. Van harte aanbevolen.

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons drieën liepen we onbevooroordeeld de prachtige “Frisia Villa” binnen. Na de rituelen van de ontsmetting (heel zinvol en noodzakelijk) werden we met een hartelijk welkom naar onze tafel gebracht. Uitgebreid werd ons uitgelegd wat het concept van’t Zusje is en hoe het verloop van de avond zou kunnen worden. Onbeperkt bestellen en eten. Echter bestel niet “over”, we houden niet van restjes. Prachtige huisregel!! De bestellingen liepen vlot en de bediening was uitstekend. Voor vragen altijd in en aansluitend prima uitleg. De (voor- hoofd- en na-) gerechten waren overheerlijk. We mochten twee gerechtjes per ronde bestellen. Een avondvullende eetbeleving. Het advies van Bo mbt de wijnsoort was ook een schot in de roos. We bevelen dit tapas-restaurant van harte aan!!

9 augustus 2020 beoordeeld

Alvorens wij hier naar toe gingen eerst even de beoordelingen gelezen, aangezien dit de eerste keer was dat wij bij een vestiging van t Zusje zouden gaan eten.
Wij kunnen alleen maar positief zijn. Personeel zeer vriendelijk attent en behulpzaam. In verband met een allergie kregen wij een aparte lijst.
Wat ook een groot pluspunt is, is dat alle gerechten die besteld zijn aan de betreffende tafel ook gelijk worden opgediend. Dat is bij andere Tapas reataurants over het algemeen wel anders. Nu zit je met zijn allen tegelijk te eten wat uiteraard gezelliger is.
Prijs is wel wat hoger maar zeker de moeite waard. Ook het dessert zit in de prijs.

Oftewel wij gaan zeker een keer terug en dan met hele gezin en aanhang

28 juli 2020 beoordeeld

Overheerlijk, genoeg keuze voor mij als vegetariër. Enorm fijne service gehad. Leuk intérieur! Komen zeker eens terug.

Datum van bezoek: juli 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Eten smaakte goed en niet alleen maar de standaard tapas gerechtjes die je elders ook kan bestellen.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die 't Zusje bekeken, bekeken ook

Veenendaal, Utrecht Province

In 't Zusje geweest? Deel je ervaringen!