“T e r g e n d L a n g z a a m ... zzz.”

Proeflokaal Bregje Veenendaal
Geclassificeerd als nr. 48 van 62 Restaurants in Veenendaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lichte maaltijden op een leuke locatie. Voor de prijs zou het een perfect alternatief kunnen zijn voor een pizza/birra of een pannenkoek/drankje. Maar..., niet de bediening maar de keuken is tergend langzaam. Zo vreselijk traag dat we het dessert afgeslagen hebben omdat de onderen naar bed moesten. Echt een gemiste kans.

7 mei 2018 beoordeeld

Weekend drie-gangen menu voor 14,50 is natuurlijk een spotprijs. Met niet al te hoge verwachting met 3 personen dit restaurant bezocht. Interieur zit er netjes en modern uit. Bediening niet al te professioneel. Voorgerecht was prima, Trio van vis, Beef Tataki en Dun gesneden zalm was goed. Hoofdgerecht; Spare Ribs, Varkenshaas, Kabeljauw gekozen. Spare Ribs erg droog, (geen saus), Varkenshaas idem en tevens niet warm, Kabeljauw was prima. Ook de friet was lauw toen het uit geserveerd werd. Uiteindelijk koud en niet te eten na een minuut of 10. Porties zijn prima voor de prijs. Je mag geen hoogstaande culinaire ervaring verwachten voor deze prijs maar de basis is niet goed. Warme maaltijden moeten ten alle tijden warm/heet uitgeserveerd worden aan tafel.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was voor de prijs goed, geen ruime hoeveelheden. Gastheer was bijna alleen afwezig... bediening kwam niet op gang, werden meermaals over het hoofd gezien. “Warme” chocolade taartje was koud... de halve kip was wel erg lekker, frietjes en rauwkost smaakten goed

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas een slechts ervaring! Pas na 10 minuten werden we geholpen. Geen drankje met hapjes mogelijk! Ook de bediening laat te wensen over en heeft nog zeer veel te leren. Wellicht is over een jaar het aanbod en de bediening verbeterd! Voor nu een gemiste kans! Dat is jammer! Wij komen voorlopig niet meer terug.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Bregje betaal je voor drie gangen 14,50 in het weekend en doordeweeks 12,50. De kwaliteit van het eten is naar de prijs. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker en voldoende.

De Franse frietjes mogen ze van mij vervangen voor wat stevigere friet, maar dat is misschien smaak.

Neem de cheesecake als dessert!

Reizigers die Proeflokaal Bregje Veenendaal bekeken, bekeken ook

Veenendaal, Utrecht Province

In Proeflokaal Bregje Veenendaal geweest? Deel je ervaringen!