Venture25017046924

Overtrof onze verwachtingen

Beoordeling van Hotel Ernst Sillem Hoeve
4,0 van 5 bollen22 sep 2023 beoordeeld
Comfortabel hotel in mooie tuin en bosrijke omgeving. We verbleven slechts 1 nacht en hadden jammer genoeg geen tijd om van het zwembad te genieten. Avondeten (à la carte) en ontbijt waren prima. We komen graag eens terug.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
, General Manager van Hotel Ernst Sillem Hoeve, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 17 okt 2023
Wat goed om te lezen dat u heeft genoten van onze omgeving en restaurant. Graag verwelkomen wij u weer een volgende keer!

Team Ernst Sillem Hoeve
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Tripadvisor
5.0 km van Hotel Ernst Sillem Hoeve
Restaurant
A view from our room on the first floor
Volledig restitueerbaar
11.7 km van Hotel Ernst Sillem Hoeve
10.2 km van Hotel Ernst Sillem Hoeve
Meer hotels in Den Dolder bekijken
Beoordeeld op 17 juli 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een mooi landgoed. Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn ruim met een goede douche. Atmosfeer is zakelijk. Het gebouw is niet modern maar alles is super schoon. Restaurant en bar zijn erg sfeervol. Ontbijt is prima, ruime keus. Een plus is dat een omelet naar eigen smaak kan worden samengesteld. Wij hebben s’avonds van het zomerbuffet gebruik gemaakt. Dat buffet was uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 19 september 2023

Goedemiddag Annemieke,

Hartelijk dank voor de mooie review. Het is het tweede jaar dat wij het zomerbuffet serveren in de zomervakantie, wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!
team Ernst Sillem Hoeve

Beoordeeld op 17 juli 2023

Een heel fijn hotel in een prachtige omgeving. Kamers zijn niet groot maar alles is aanwezig, comfortabel en schoon. Dit hotel heeft met de Rexdaelder een prima keuken onder hun dak. Het ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd. Maar ook de lunch en de dagelijkse life cooking als diner is prima voor mekaar. Ook Ernst Hillem heeft een tekort aan personeel; maar de mensen die er werken doen hun werk met plezier, gastvrij, uiterst vriendelijk en geen stress. Tot volgend jaar, tot de volgende Royal Park Live.

Datum van verblijf: juli 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 19 september 2023

Beste BovenLeeuwen,

Wat leuk om te lezen dat u genoten heeft van onze gastvrijheid en wij u volgend jaar weer mogen verwelkomen!
Hartelijk dank voor deze mooie review.

Graag tot volgend jaar!

Team Ernst Sillem Hoeve

Beoordeeld op 26 maart 2023

Super netjes. Echt een aanbeveling en plek om terug te keren.
Het eerste hotel waar geen opmerkingen zijn over de schoonmaak. Alles ziet er echt fris en keurig uit. Vriendelijk personeel en die late check-uit om 11.30 is ideaal!

Datum van verblijf: maart 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 29 maart 2023

Best gast,

Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Fijn dat u het goed heeft gehad en de medewerkers die iedere dag met plezier het hotel schoonhouden waardeert. Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,
Team Hotel Ernst Sillem Hoeve

Beoordeeld op 11 maart 2023

Gehorig, geen afsluitbare douche, televisie kanalen werkten niet. Geen compensatie na beklag. Komt niet ten goed aan uitgerust begin vd dag bij cursus/training. Kwaliteit/ prijs verhouding is teleurstellend

Kamertip: Allen reserveren als noodzakelijk
Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 29 maart 2023

Beste gast,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Ons streven is iedere gast met meer dan een goed gevoel naar huis te laten gaan en proberen tijdens het verblijf zoveel mogelijk aan de wensen te voldoen. Wij nemen uw feedback serieus en zullen het meenemen in ons managementoverleg.

Met gastvrije groet,
Team Hotel Ernst Sillem Hoeve

Beoordeeld op 14 augustus 2022

Normaal geef ik nooit een 10 maar voor dit lekkere eten zou ik zelf een 11 geven. Super lieve en vriendelijke mensen in de zaal en keuken. Heerlijk gastronomisch buffet tijdens de schoolvakanties waar werkelijk super gerechtjes getoverd worden door de chefs. Bovendien een gratis grote parking met laadpalen. Rustig gelegen aan een bos om te wandelen en te fietsen maar ook dichtbij fantastische steden (Amersfoort is een aanrader). Heerlijke kamer met frisse stille airco. Heerlijk terras tijdens deze hete zomer om buiten te dineren. Kleine tip voor het hotel: maak een aperitief kaart want de aperol spritz was overheerlijk

Datum van verblijf: augustus 2022