Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een overnachting. Alles prima in orde. Prima kamer. Goede service, net ontbijt, lekkere douche.
Prijs/kwaliteit prima in orde.
Mooie omgeving voor wandelen en fietsen. Lekker centraal in het hart van de Utrechtse heuvelrug.

Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met gemoedelijke, prettige sfeer. Goed ontbijt en restaurant. Mooie ligging in mooie omgeving. Prima uitvalbasis naar bezienswaardigheden in de omgeving. Wel beetje kleine kamers, voorzien van alle basisbenodigdheden

Beoordeeld op 10 april 2019

Hoofdkussens roken naar zweet en leken niet verschoond.er hing GEEN toiletrol in de toilet en er lag rotzooi op de vloer in de toilet. Werd om vijf uur gewekt door het lossen van trolley's. Ik weet wel dat er aanvoer moet zijn van supply's maar op deze wijze? Je eet uit hoofdzakelijk bakjes, net als mijn honden. Eten tijdens de lunch was wel aardig! Maar een gewone boterham met kaas? Ik heb hem niet gezien. Wel een los brood waar je zelf je sneetje vanaf kon snijden. En brood met smurrie is niet wat ik lekker vind. Jammer had andere prijs kwaliteitsverhouding in gedachte bij de boeking.

Kamertip: Vraag kamer aan de andere kant dan waar ze 's morgens de vrachtwagen lossen. Anders ben je om 5 uur wakker.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2019

We hadden hier 1 overnachting geboekt inclusief diner. Hotel kamer was schoon maar ook niet heel modern en bijzonder. Eerlijk gezegd hadden wij hier meer van verwacht.Fitness ruimte was ook erg gedateerd hetzelfde geldt een beetje voor de algehele inrichting.De ligging is wel heel mooi.

Datum van verblijf: maart 2019
ErnstSillemHoeve, Manager van Hotel Ernst Sillem Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat u meer verwacht had van onze uitstraling. We zijn een conferentiehotel die de afgelopen jaren alle algemene ruimtes en hotelkamers heeft gerenoveerd en afgelopen jaar een geheel nieuw restaurant met open keuken heeft gerealiseerd. We hopen dat u verder een goed verblijf heeft gehad. Met gastvrije groet, Team Hotel Ernst Sillem Hoeve

Beoordeeld op 4 maart 2019

Prima locatie, mooie groene omgeving. Toen ik er was, was het erg druk met diverse groepen. Dat was minder prettig. Restaurant is mooi met name bij het raam/serre. Achterin vond ik het wel wat donker.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken

Hartelijk dank voor uw review. Goed te vernemen dat u de locatie goed vond en ons restaurant mooi. Dank voor uw opmerking over de verlichting in ons restaurant. Hier gaan we naar kijken. We zouden u graag terug zien als onze gast. Met gastvrije groet, Team Hotel Ernst Sillem Hoeve