“Op weg naar huis”

Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Den Dolder
Dineropties: Reserveringen
Dineropties: Reserveringen
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele jaren bij toeval weer hier gegeten. De herinnering was positief, gelukkig was het nog steeds fantastisch! Grote verfijning en prettige bediening een aanrader!

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor €29,75 p.p. waren de porties aan de kleine kant. Er werd voldoende rijst geserveerd, maar de porties gestoofdvlees -als rendang- en groente waren zeer minimaal. Ook waren sommige gerechten lauw. Vorig jaar waren wij tevreden met de porties, alleen waren wij hier toen als stel en niet met een groep van vier.

Smaak was op orde, maar 'pittige' gerechten waren minimaal kruid. Op verzoek om sterkere sambal te krijgen heb ik de heetste sambal gekregen die ik in tijden heb geproefd, plus punt!

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar het is behoorlijk aan de prijs.
Gezien de reviews waren onze verwachtingen hoog gespannen.
Doorsnee Indonesisch restaurant.

1 april 2018 beoordeeld

Goed Indonesisch eten. Heel goede rijsttafel, vriendelijke bediening met Indonesische
service. Kami akan kembali.

Datum van bezoek: maart 2018
4 maart 2018 beoordeeld

Top Indonesische keuken en dito personeel. Het eten is altijd goed en als je iets speciaals wilt hebben kun je dat gewoon bij je reservering opgeven!!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Anak Depok bekeken, bekeken ook

Bilthoven, Utrecht Province
Hilversum, Noord-Holland

Zeist, Utrecht Province

In Anak Depok geweest? Deel je ervaringen!