“Uitstekend Indonesisch restaurant”
Beoordeling van Anak Depok

Anak Depok
Reserveren met
Anak Depok is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Den Dolder
27 december 2017 beoordeeld

Dit is één van de betere Indonesische restaurants in de provincie Utrecht. Je kunt kiezen uit verschillende rijsttafels en losse gerechten. Wij gaan voor de meest uitgebreide rijsttafel. Dan krijg je ook wel een tafel vol met heel gevarieerde gerechten. Veel vlees maar ook groente, sommige pittig, sommige mild maar allemaal erg lekker.
Het enige wat me echt verbaasde hier was de enorme snelheid waarmee het eten werd uitgeserveerd. we hadden ons aperitief nog niet op of de tafel stond vol. Het is soms ook wel fijn om niet lang op je eten te hoeven wachten.
Prima adres!

25 december 2017 beoordeeld

Anak Depok is ieen meer dan goed eet adres in het centrum van Nederland.

Hier wordt de authentieke Indonesische keuken geserveerd. Goede pittige soep, uitstekende vlees, kip en saté gerechten. Dit alles zeer betaalbaar.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Anak depok is een sfeervol restaurant waar je heerlijk kan eten. Je proeft de traditionele smaken. De bediening is ook top. Kortom een heerlijke avond.

9 november 2017 beoordeeld

ik ben niet een kenner van Indonesisch eten, maar Anak serveert wel een heel lekkere gevarieerde rijsttafel. van alles wat, rund/kip/varken sate, meerdere soorten rijst, alles er bij. En de soep vooraf; erg lekker. Sfeer is prima; goede akoustiek om zakelijke conversatie te voeren; bediening stipt, snel.

19 oktober 2017 beoordeeld

Wel in een prachtige ambiance.op woensdagavond,toch druk....
misschien daarom de wat koele ontvangst die helaas de hele avond zo bleef..
zo voelden we het tenminste

De amuse( gratis) was erg lekker, aangezien de wijn erg duur was , gewoon frisdrank en water gevraagd
Ondanks de warme borden en de warmhoudplaten was het eten erg snel koud hierdoor niet lekker meer en erg machtig. Jammer!! We hoefden geen nagerecht en koffie, wat ons duideljjk niet in dank werd afgenomen...Sorry, maar waren vol en wilden naar huis...2uur waarvan rui half uur wachten tussendoor was lang genoeg....

Reizigers die Anak Depok bekeken, bekeken ook

Den Dolder, Utrecht Province
Bosch en Duin, Utrecht Province

In Anak Depok geweest? Deel je ervaringen!