“Diner met groep en kids”

Van der Valk Restaurant De Biltsche Hoek
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in De Bilt
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was goed maar serveerster was verschrikkelijk. Alles werd beantwoord met nee, een discussie of neplach. Zo erg nog nooit meegemaakt. Onbeschoft en niet netjes.

Datum van bezoek: april 2019

27 maart 2019 beoordeeld

We kwamen in februari op zaterdagavond tijdens de drukste tijd bij de Biltsche Hoek aan. Het was heel lang geleden dat we bij een van der Valk hadden gegeten. We worden vriendelijk ontvangen en na een kwartiertje kregen we een tafel. Werkelijk heerlijk gegeten. Verschillende soorten groenten, frietjes en gebakken aardappeltjes en natuurlijk de appelmoes. De ganzenbouten met prei a la creme en de kalfslever waren heerlijk. Alles netjes en verzorgd en de jonge mensen die daar werken zijn ongelooflijk vriendelijk en klantgericht. De zaal is groot maar daar merk je niets van, op een of andere manier blijft het intiem en gelukkig staan de tafels op een fatsoenlijke afstand. Vriendelijkheid en service voorop, fantastische, We komen terug.

20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzich niet het mooiste hotel van deze keten maar wel super gelegen naast t bos.
Personeel is super jong en daardoor onervaren.
Prijs is zacht. Eten goed en degelijk, niet iets bijzonders op de kaart.
Personeel verdeling over receptie en bediening lijkt niet te kloppen, ik wachtte 15 min om oogcontact te kunnen maken met ober terwijl er 4 meisjes achter de receptie staan en zien dat ik de ober probeer te seinen.
Ik denk dan bij mezelf (als ik de receptioniste zou zijn), ik mijn collega laat weten of zelf zou gaan.
Geen feeling met klanten.
Als nummer gezien. Betalen en wegwezen.....next! Jammer ;-(

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je heerlijk lunchen. 3e keer dat ik ben geweest maar alle keren was de bediening zeer matig. Te weinig mensen.?
De lunch was goed, clubdandwich met vikingbrood en carpacciosalade met veel soorten dressing. Voordat je kan bestellen duurt het wel even. De bediening probeert afhankelijk van de persoon vriendelijk te zijn, maar als je ze niet roept komen ze niet. Overigens ruimen ze je tafel dan wel weer bliksemsnel af of halen lege glazen weg. Erg jammer.
Eten krijgt een dikke voldoende, de locatie ook maar de bediening verpest het helaas. En dat is niet de eerste keer.

27 februari 2019 beoordeeld

Wij komen al ruim 40 jaar bij van de valk en de meeste keren in de Biltse Hoek maar dit was voor ons de laatste keer eten was niet lekker saus was waterig vlees van de cordonbleu was taai en smakeloos. Mijn vrouw had een schnitzel die was niet goed gebakken denken wij in de frituur. Hebben het bij het personeel aangekaart waarop de chef bij ons kwam vriendelijk uitgelegd wat wij van het eten vonden kregen ter compensatie de drankjes van het huis ze waren blij met het verhaal en gingen hier mee aan het werk.

Reizigers die Van der Valk Restaurant De Biltsche Hoek bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province

In Van der Valk Restaurant De Biltsche Hoek geweest? Deel je ervaringen!