“Top! ”
Beoordeling van Zebs

Zebs
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in De Bilt
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne avond. Eten was goed en hele enthousiaste, vriendelijke bediening. Er was een foutje gemaakt maar dit werd goed opgelost. Helaas voor ons niet naast de deur maar mochten we volgende x in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019

12 augustus 2018 beoordeeld

Intussen diverse malen en met verschillende gezelschappen gegeten. De kwaliteit was telkens dik in orde, de bediening vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Al weer lang geleden dat we hier waren, maar het eten was onveranderd goed. Mooie entourage, snelle bediening en een heerlijke kaart met wat kleinere gerechten zodat je veel verschillende smaken kunt proeven. Lekker klaargemaakt

Datum van bezoek: juni 2018
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden maar een uur de tijd om te eten en gaven dit bij de eerste bestelling op. De keuze van de dag was asperges met vlees of vis naar keuze. Deze werd snel geserveerd en smaakte heerlijk. Er was nog tijd voor koffie en de rekening kwam vlot. Attent en gezellig personeel. Totaal €50

Datum van bezoek: mei 2018
20 maart 2018 beoordeeld

We waren hier al eerder geweest, maar dat was jaren geleden. De sfeer was nog steeds uitstekend, en het eten bijzonder verzorgd en lekker. Goede wijn en prettige bediening. We komen vaker!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Zebs bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

Bilthoven, Utrecht Province

In Zebs geweest? Deel je ervaringen!