“Lekkere happen tegen een redelijke prijs”
Beoordeling van Zebs

Zebs
Geclassificeerd als nr. 3 van 22 Restaurants in De Bilt
2 juli 2018 beoordeeld

Al weer lang geleden dat we hier waren, maar het eten was onveranderd goed. Mooie entourage, snelle bediening en een heerlijke kaart met wat kleinere gerechten zodat je veel verschillende smaken kunt proeven. Lekker klaargemaakt

Datum van bezoek: juni 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden maar een uur de tijd om te eten en gaven dit bij de eerste bestelling op. De keuze van de dag was asperges met vlees of vis naar keuze. Deze werd snel geserveerd en smaakte heerlijk. Er was nog tijd voor koffie en de rekening kwam vlot. Attent en gezellig personeel. Totaal €50

Datum van bezoek: mei 2018
20 maart 2018 beoordeeld

We waren hier al eerder geweest, maar dat was jaren geleden. De sfeer was nog steeds uitstekend, en het eten bijzonder verzorgd en lekker. Goede wijn en prettige bediening. We komen vaker!

Datum van bezoek: maart 2018
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allerlei mooie leuke hapjes op de tafel en maar proeven.Wat wil je nog meer...
Gezellige bediening , goede huiswijn en het eten smaakte prima.
Komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Er staan altijd weer leuke dingen op de kaart en ik houd erg van het concept van kleinere en dus ook meerdere hapjes. Als je reserveert probeer dan het middengedeelte te regelen want in het achterste deel zitten vaak grote en rumoerige groepen. Het eten is gewoon prima, niet heel bijzonder maar lekker.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Zebs bekeken, bekeken ook

De Bilt, Utrecht Province
De Bilt, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

In Zebs geweest? Deel je ervaringen!