Beoordeeld op 13 september 2019

Hee fijn hotel. Prachtige ruime kamers. Ligging buiten Utrecht maar met bus in een kwartiertje in het centrum. Ruime parkeergelegenheid. Rustig. Kwaliteit zoals je dat van een Van der Valk hotel gewend bent.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2019

Ik moest voor een onderzoek in het AZU zijn. Heb net als de vorige keer in dit hotel geboekt. de sfeer daar en de service is prima. De afstand tot het ziekenhuis is kort . Na het ziekenhuisbezoek ben je zo weer in De Bilt en kun je goed tot rust komen en ontspannen. Kan dit hotel alleen maar aanraden.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2019

Een echte van der Valk hotel met mooie kamers en zwembad en goed restaurant.
Een mooie omgeving voor de fietsers onder ons en plaatsen zoals Utrecht en Amsterdam om de hoek.
Wij hadden een hoogzomer arrangement een aanrader geen zorgen over het eten gewoon alles bij inbegrepen.

Beoordeeld op 2 september 2019

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had een mooie Executive kamer met alle genakken voorzien. Heerlijk ontbijt met alles erop/eraan.
Ook gebruik gemaakt van heerlijk zwembad. Vollop gratis parkeermogelijkheden.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2019

Afgelopen weekend heeft in het teken gestaan van fietsen voor kika in de strijd tegen kanker bij kinderen.
Omdat wij niet in een tent wilden overnachten hebben wij gekozen voor uw hotel wat ons echt goed is bevallen en zeker voor herhaling vatbaar