Beoordeeld op 28 mei 2018

Dit hotel heeft dan wel misschien 4 sterren maar verdient het zeker niet. Alles wat je ziet zowel binnen als buiten is smoezelig, vervuild, versleten enz. De kamers zijn laag klein, douchecabine waar je eigen niet kan verroeren, al met al hier dient op zeer korte termijn nieuwbouw komen en dan komen we weer naar De Bilt.

Beoordeeld op 22 mei 2018

alles ok we komen zeker een keer terug. Het is een mooi hotel en de omgeving is prachtig.We hadden een mooie rustige kamer , heerlijk geslapen en fantastisch gegeten.Het personeel is allemaal heel vriendelijk en de kamers waren schoon.

Beoordeeld op 21 mei 2018

Zal graag weer boeken. Service uitstekend! Gunstige ligging , zeker wanneer je in het UMCU moet zijn.
Ontbijt was zeer goed. Het diner vond ik iets minder maar zeker nog ruim voldoende. Vriendelijkheid van het personeel in het hotel en op het terras was prima! Samengevat kan ik zeggen dat ik graag weer zal komen wanneer ik in of bij Utrecht moet zijn.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2018

Heerlijk gegeten. Lekker geslapen . Vriendelijk personeel! Echt prima bevallen. Een aanrader. Schoon en netjes. Van alles op de kamer aan koffie,thee, doucheprodukten. Ook een kluisje is erg handig...

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 mei 2018

Hotel is wat op leeftijd, echter de kamers zijn nog niet zo lang geleden gerenoveerd en zien er prima uit. Hotel ligt op fietsafstand van Utrecht centrum en tegen de mooie (bos) natuur aan.
Voldoende (gratis) parkeergelegenheid, wel redelijk ondiepe vakken waardoor een wat grotere auto of auto met fietsdrager deels op weg staat