“Prima gegeten!”

zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in De Bilt
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond prima gegeten bij dit Griekse restaurant. Ruime keuze in gerechten en vriendelijk personeel. Aanrader voor Grieks eten als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier met 2 personen gegeten en komen uit Amsterdam. Het eten is heerlijk en de porties zijn groot. De gastvrijheid is zoals je mag verwachten. Helaas komen we dat in Amsterdam niet meer tegen. Heerlijk om je eten te kunnen bestellen in het Nederland ipv Engels. Mijn tafelgenoot had als dessert dame blanche maar deze vond hij niet lekker er werd gevraagd of hij iets anders wilde en hij heeft toen gekozen voor de yoghurt. Hier werd niet moeilijk overgedaan en ook niets extra berekend. De kok kwam nog even aan tafel en gaf aan graag naar Amsterdam te komen met zijn keuken. Wij kunnen niet wachten en het is een geweldige aanvulling op horeca gebied in de hoofdstad nogmaals bedankt voor de lekkere avond

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje winkelen in Breda kwamen we terecht in De Bilt om wat te eten.
De keuze viel op dit Griekse restaurant.

Gezellig ingericht en de bediening is attent en vriendelijk. De kaart bevat de typische Griekse 'klassiekers'.
Het eten was heerlijk; redelijk ruime porties en goed van smaak.

Helaas een puntje aftrek voor de salade, die was lauw en uitgedroogd. Waarschijnlijk al vrij lang buiten de koeling gestaan. Jammer wat de rest was echt dik in orde.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk! We hadden tapas op een warme zomeravond! Leuke accomodatie! Top personeel ook!echt aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk 2 weken geleden uiteten gegaan met de familie. Het eten was erg lekker, personeel is erg gastgericht en de eigenaar idemdito. De porties eten zijn ruim voldoende.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Grieks Taverna Yamas bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Bilthoven, Utrecht Province

In Grieks Taverna Yamas geweest? Deel je ervaringen!