“Fantastisch”

di 23-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 Restaurants in De Bilt
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord omschreven. Uitmuntend!!

Speciaal vanuit Utrecht naar hier gereden, mede door de goede recensies.

Bediening 10
Eten 10

Datum van bezoek: juni 2019

3 juni 2019 beoordeeld

Het hele team deed zijn best om een gezellige avond te maken. De ossenhaas was super mals en niets was te veel wat we vroegen. Hier komen we zeker terug al wonen wij in Groningen.

21 mei 2019 beoordeeld

Gezellig en goed restaurant. Goede en vriendelijke bediening.
Eten is voortreffelijk.
Sfeer uitstekend. Voldoende parkeer gelegenheid.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en erg lekker gegeten. De champignons met feta, de ossenhaaspuntjes en de stifado zijn aanraders.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister avond wederom bij yamas gegeten. Mijn vader is vaste klant en het eten is altijd goed. Goede bediening, vlotte bediening. Als iets niet goed is word er alles aan gedaan om het je naar je zin te maken en dat het goed verloopt.

Reizigers die Grieks Taverna Yamas bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Bilthoven, Utrecht Province

In Grieks Taverna Yamas geweest? Deel je ervaringen!