“tip van een kenner”

Mutiara
Geclassificeerd als nr. 12 van 21 Restaurants in De Bilt
Keukens: Indonesisch
4 april 2018 beoordeeld

omdat wij altijd op zoek zijn naar goede (voor ons nieuwe) restaurants en ons dit adres geadviseerd werd door een Indonesische kennis togen wij naar de Bilt.
de inrichting ziet er keurig uit, maar de Indonesische rijsttafel kwam helaas niet boven het gemiddelde uit. al met al toch nog 100 euro kwijt voor 2 personen, met totaal 2 glaasjes wijn, dus daar hebben we het niet aan uitgegeven. jammer wij hadden er meer van verwacht.

Datum van bezoek: maart 2018

1 november 2017 beoordeeld

Goede smaken, goede variatie, meer dan voldoende. Zoals het hoort.
Het enige nadeel: best prijzig, vooral de drankjes zijn erg duur. Waardoor het totaal eigenlijk wat te hoog uit komt qua euro's...
Al met al toch een drie sterren-waardering!

Datum van bezoek: oktober 2017
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lichte maaltijden, juiste hoeveelheden. Goed gekruid. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: september 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een maandmenu gekozen met wat extra gerechten en dit afgehaald. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik aan de beurt was en ook het eten kwam redelijk snel. De kwaliteit viel echter tegen. De saté was droog, de eieren van rubber, de smoor had weinig smaak, de kroepoek was oud en taai en eigenlijk alleen de sambalboontjes waren echt lekker. De eerste keer dat ik daar wat heb gehaald was ook niet echt denderend, maar ik wilde ze graag nog een kans geven omdat ik erg van Indisch eten houdt en het erg fijn is als er een Indisch restaurant in de buurt zit, maar na deze ervaring zal het hierbij blijven. Erg jammer!

Datum van bezoek: augustus 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst hier gegeten, lekkere en verfijnde smaken. Gekozen voor een rijsttafel, meer dan voldoende en genoeg variaties. Bediening is ook vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Mutiara bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Mutiara geweest? Deel je ervaringen!