“Geweldige ervaring dit nieuwe menu. Direct weer gereserveerd. ”
Beoordeling van De Witte Zwaan - GESLOTEN

De Witte Zwaan
Keukens: Frans
23 april 2023 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring weer bij de Witte Zwaan. Professioneel en attent team. We hebben het 5-gangen menu genomen dat net was vernieuwd. Het was weer eten met alle zintuigen, de creativiteit spat er vanaf. Niet alleen smaakte het ongelooflijk goed maar het ziet er ook zo mooi en kunstig uit. In tijden niet zo goed gegeten. We komen snel weer terug. Hebben al een nieuwe reservering staan.

Datum van bezoek: april 2023
Timo Agterberg, General Manager van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2023

Super bedankt voor jullie bezoek weer en leuke recensie! Graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Timo & Danique

16 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met diverse amuses, mooi voorgerecht van tonijn en garnalen, hoofdgerecht kabeljauw met haring en dessert van bloedsinaasappel. Doos van Pandora met friandises. Begeleidende pinot grigio goed maar voor 8 euro “ aan de prijs “. Bediening ok maar trek de kok die aan tafel komt een schone buis aan.

Datum van bezoek: december 2022
4 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was al weer de nodige jaren geleden dat wij hier waren en door aanbieding ‘dining with the stars’ hier 6 gangen diner geboekt. Die sterren hebben ze officieel niet, maar kort samengevat doet deze avond niet onder voor wat wij gewend zijn bij sterren restaurants. Verrassende amuses, moo vormgegeven gerechten en goed passende wijn be de gerechten. Volgende keer wat minder lang wachten om hier weer naar toe te gaan…

Datum van bezoek: december 2022
Timo A, General Manager van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Hartelijk dank voor uw recensie en bezoek aan ons restaurant, fijn te lezen dat u heeft genoten! Graag tot ziens. Hartelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

21 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de jaren heen zo'n hoog niveau houden is op zich al een kunst! Ook dit keer was de lunch weer perfect. Er valt maar één ding over te zeggen:....Snel reserveren!

Datum van bezoek: oktober 2022
16 oktober 2022 beoordeeld

Algemene indruk: klein restaurant, goede sfeer, (te) veel en kundig personeel. 5 a 6 gangen is de standaard, waarbij bij start nog een extra gang besteld kan worden.
Amuses tussendoor. Chefkok is creatief met smaken zowel vormgeving. Porties zijn kleiner dan bij menig sterrenrestaurant. Prijzen iets lager dan dat, maar fors >125 euro p.p. Elke gang is een kunstwerk op zich, echter bij ons na 7 gangen is er nog steeds lekkere trek. Met de vergoeding die ertegenover staat, is dat niet in balans. Dat weerhoud ons ervan om terug te keren. Voor de chefkok / eigenaar is het nog zoeken naar de balans tussen porties, kosten, aantal FTE, ambitie tot
sterrenrestauarant in wording. En acceptatie dat het nu nog niet zover is. Het klopt nog niet. Verder is het erg flauw dat een nationale dinerbon niet ingewisseld kan worden, alleen doordeweeks. Terwijl ze wel mee doen. En bij betaling wordt deze geweigerd. Tip voor de gast: ga of naar een echt sterrenrestaurant of ga lekker uit eten bij een regulier goed restaurant waarbij normale porties worden
geserveerd voor een betaalbare prijs.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die De Witte Zwaan bekeken, bekeken ook