“Geweldige ervaring”

di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in De Bilt
Keukens: Frans
Beschrijving: We zijn jong en innovatief, maar koken met respect voor de Franse keuken. Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij ons de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden nog nooit eerder met z'n 2 zo uitgebreid gegeten. Eens moest de eerste keer zijn, dus gelijk 7 gangen diner en een passend wijnarrangenent. Wat hebben we heerlijk gegeten en het eten werd op een prachtige manier klaargemaakt. We hebben de hele avond genoten. Top!!

Datum van bezoek: augustus 2019
Timo A, Eigenaar van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Goedemiddag mevrouw Hols, hartelijk dank voor uw recensie! Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. We hopen u graag terug te zien in ons restaurant. Hartelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

21 juni 2019 beoordeeld

Spontaan terecht gekomen met collega, die ik nog een etentje verschuldigd was. Wat een cadeau: ook aan mijzelf. Het hele concept, van de ontvangst, bejegening, bediening, snelheid, spontaniteit, betrokkenheid tot het afscheid: alles klopte. Dan de keuken zelf: de creativiteit spat er van af. Met een soort vanzelfsprekendheid worden creaties gepresenteerd die niet alleen uniek zijn qua looks, maar zeker ook qua smaak.
Het is spijtig dat ik 9 jaar letterlijk om de hoek heb gewoond en hier nooit eerder ben geweest. Complimenten! En tot ziens!

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eetbelevenis zoals het moet zijn, van entree tot vertrek een gevoel van hartelijkheid in combinatie met perfect samengestelde en gepresenteerde gerechten. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld

De Witte Zwaan is een mooi restaurant waar het eten verrukkelijk is. Elk gerecht is verrassend en heerlijk van smaak, structuur en wordt ook nog eens mooi gepresenteerd. De vele amuses, heerlijke oestervarianten en bijpassende wijnen maken eten hier een feest (een heel klein minpuntje de bijpassende rode wijn bij hoofdgerecht was niet 100% een match, laten we zeggen 80%, maar ach perfectie voor alles zou ook te ongeloofwaardig zijn). De kaaswagen met heerlijke kaasjes, chocolade verrassingen bij de koffie/thee. De bediening is strak, to the point, professioneel en ze luisteren goed naar wensen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
Timo A, Eigenaar van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! We hopen u graag terug te zien in ons restaurant. Vriendelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afscheidsdiner met 7 personen. Ingewikkelde amuses die vooral op vorm en minder op smaak waren gericht. Uitstekend viergangen diner, runderlende fraai en lekker. Wat weinig groente in het menu. Tafeltjes goed gescheiden. Aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die De Witte Zwaan bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Zeist, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province

In De Witte Zwaan geweest? Deel je ervaringen!