“Heerlijke plek om uitgebreid te dineren”
Beoordeling van De Witte Zwaan

De Witte Zwaan
Een tafel reserveren
do 18-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in De Bilt
Keukens: Frans
Beschrijving: We zijn jong en innovatief, maar koken met respect voor de Franse keuken. Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij ons de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!
4 mei 2019 beoordeeld

De Witte Zwaan is een mooi restaurant waar het eten verrukkelijk is. Elk gerecht is verrassend en heerlijk van smaak, structuur en wordt ook nog eens mooi gepresenteerd. De vele amuses, heerlijke oestervarianten en bijpassende wijnen maken eten hier een feest (een heel klein minpuntje de bijpassende rode wijn bij hoofdgerecht was niet 100% een match, laten we zeggen 80%, maar ach perfectie voor alles zou ook te ongeloofwaardig zijn). De kaaswagen met heerlijke kaasjes, chocolade verrassingen bij de koffie/thee. De bediening is strak, to the point, professioneel en ze luisteren goed naar wensen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
Timo A, Eigenaar van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Hartelijk dank voor uw leuke recensie! We hopen u graag terug te zien in ons restaurant. Vriendelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afscheidsdiner met 7 personen. Ingewikkelde amuses die vooral op vorm en minder op smaak waren gericht. Uitstekend viergangen diner, runderlende fraai en lekker. Wat weinig groente in het menu. Tafeltjes goed gescheiden. Aan te bevelen.

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat was me een geweldige ervaring. Er was geen kaart waar uit gekozen kon worden, maar er waren alleen verrassings menu’s, 4, 5, 6 of 7 gangen. Wij namen er 5. Maar het begon al met 3 amuses. En daarna allemaal kleine gerechtjes, gang voor gang. Geweldige wijn er bij. Prachtige kaastafel hoewel wij die niet hebben genomen. Heel prettige bediening. Een top avond

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben we bij De Witte Zwaan gegeten. Prima ontvangst, vriendelijke professioneel personeel. Mette ruime tafels. Set menu. Dat is altijd even wennen. Begrijpelijk als je kwaliteit wilt bieden maar wel het risico dat je iets eigenlijk niet had gewild. Bij ons pakte het redelijk goed uit. De gerechten waren allemaal met zorg gemaakt. Soms iets over de top maar allemaal erg lekker. We kozen een Duro wijn. Die was heerlijk. Wat een smaken! Zeker een aanrader.
Trouwens het restaurant ook.
We hebben een gezellige avond gehad met veel lekkere gerechten.

Datum van bezoek: maart 2019
Timo A, Eigenaar van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw recensie! We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant. Vriendelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer attent personeel en tot in detail bediend afgelopen vrijdag. Er werd goed rekening gehouden met de allergenen van mijn partner. Gestart met de oesterproeverij. Die kan ik iedereen, die houd van dit zeewezentje, van harte aanbevelen. Hierna vier goed verzorgde gangen gegeten met de nodige verassende voor-/tussen- gerechten. Met name De bisque en pompoen creme met langoustines vond ik fantastisch. Het wijn arrangement was goed afgestemd en niet alledaags. Kortom horeca van hoog niveau met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: februari 2019
Timo A, Eigenaar van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Goedemiddag Arno, hartelijk dank voor uw leuke recensie! We hopen u en uw partner graag nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant. Vriendelijke groet, Danique - team de Witte Zwaan

Reizigers die De Witte Zwaan bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Zeist, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province

In De Witte Zwaan geweest? Deel je ervaringen!