“Verrassende avond”
Beoordeling van De Witte Zwaan

De Witte Zwaan
Reserveren met
De Witte Zwaan is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in De Bilt
Keukens: Frans
Beschrijving: We zijn jong en innovatief, maar koken met respect voor de Franse keuken. Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij ons de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terechte nummer 1. Heerlijk eten. Mooie smaken. Creatieve amusues en een verrassing onder het schoteltje van de cappuccino.

Timo A, Manager van De Witte Zwaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Hartelijk dank voor uw recensie! We hopen u graag nog eens terug te zien. Groet, team de Witte Zwaan

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hadden we een bijzondere avond bij jullie. Allemaal verfijnde, zalige gerechten.
We konden de tel niet meer bijhouden. Zoveel lekkere en diverse gerechten.

We vonden de smaken van de groentes echt een sensatie.

Nog nooit ben ik stil gevallen van smaken. Maar deze avond wel. Ik wérd smaak.

Dank voor de heerlijke avond, de prettige bediening, de rust, de tijd en voor alle zalige bijzondere smaken. We komen heel graag nog eens terug.

14 april 2018 beoordeeld

verrassend goed ! 4 gangen diner, gerechten goed op smaak. Een passend wijn arrengement met lekkere wijn. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de gasten. de bediening is vriendelijk. Ze voegen goed in en voelen aan wat passend is.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gegeten en wat een belevenis .
Personeel heel vriendelijk en het eten is heel bijzonder. Mooie opgemaakte borden en verrassende combinaties. Geweldig!!

25 maart 2018 beoordeeld

Met een gezelschap van vijf personen een verrassingsmenu van vijf gangen genoten. De bediening is attent en vriendelijk. Het eten is culinair verzorgd en smaakvol. Bovendien worden tussen de vijf gangen kleine smaak verassingen getrakteerd. Al met al meer dan 4 uur een gezellige avond gehad met collega's. Voor de wijnliefhebber zijn de bijpassende wijnen ook heel verleidelijk.

Reizigers die De Witte Zwaan bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In De Witte Zwaan geweest? Deel je ervaringen!