“Heerlijk eten in een fijne ambiance”
Beoordeling van De Witte Zwaan

De Witte Zwaan
Reserveren met
De Witte Zwaan is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in De Bilt
Keukens: Frans
Beschrijving: We zijn jong en innovatief, maar koken met respect voor de Franse keuken. Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij ons de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!
6 november 2017 beoordeeld

Op donderdag 2 november 2017 met Els, Anneloes en Nick hier gedineerd. Wat was het weer werelds en wat was de bediening weer super. Het leuke is ook dat er alleen maar verrassingsmenu's zijn. Uiteraard houdt men rekening met allergien en vegetariers. Prima wijn en die uitstekend bij de gerechten passen. We hebben 100% genoten.

25 oktober 2017 beoordeeld

In een hele smaakvol ingerichte, sfeervol verlichte ambiance een gastvrije, deskundige bediening. Imposante uitleg van de diverse, veelal onbekende kleurrijke ingrediënten. Tussendoor ook indrukwekkende amuses. Gun jezelf wel de tijd, want het culinaire klaarmaken van de menugangen kost wel veel pauzetijd tussendoor.

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al weer voor de vierde keer bij de Witte Zwaan gegeten en het blijft toch elke keer weer verrassend en erg lekker. Voor verschillende bereidingen van makreel, tussen zacht gegaarde kabeljauw met kokos en kokkels, hoofd twee bereidingen van rundersuccade en na heerlijke zoetigheden. Heerlijk allemaal. Het was niet onze laatste keer!

9 oktober 2017 beoordeeld

Het is een prima restaurant. Leuke kleine gerechten. Prettige sfeer. De bediening is prima. Het is een langwerpig restaurant met de mogelijkheid om buiten te zitten. We reden er eerst voorbij. We hadden niet in de gaten dat op die plek een restaurant zit.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens naar Witte Zwaan geweest. Goede verwachtingen zelfs overtroffen. Subliem in sommige amuses en tussengerechten, heel goed bij de andere gangen. Prima wijnarrangement.

Reizigers die De Witte Zwaan bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Zeist, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
De Bilt, Utrecht Province

De Bilt, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

In De Witte Zwaan geweest? Deel je ervaringen!