“Heerlijk avondje uit met de kids”
Beoordeling van Pomp 41

Pomp 41
Een tafel reserveren
Vandaag
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 21 Restaurants in De Bilt
Beschrijving: Bij Pomp 41 kun je niet alleen genieten van ontbijt, lunch of diner, maar ook gezellig borrelen. Wij houden van een gastvrije bediening en een warme sfeer, zodat iedereen zich snel bij ons thuis voelt.
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten bij Pomp 41. Leuke tent voor ongdwongen eten. Kleine en grote porties te bestellen en te combineren. Vriendelijk en attente bediening, was een geslaagde avond!

Datum van bezoek: maart 2019

10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 7 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Van te voren de kaasfondue besteld. Werd gebracht wanneer we wilden. Leuk opgediend per persoon met lekker veel groente. Wel jammer dat het niet warm gehouden wordt waardoor je snel moest eten. Toetjes zijn ook lekker en zien er verzorgd uit. Voor de kinderen is er een speelhoek en kinderstoel. Lekker gegeten voor goede prijs. Personeel kan beter.

Datum van bezoek: februari 2019
14 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel en kindvriendelijk. Ze hebben een concept met 2 voorgerechtjes en 2 hoofdgerechtjes en een dessert. Voor de kwaliteit die men serveert is het behoorlijk duur. Verder leuk ingericht.

Datum van bezoek: januari 2019
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep vrienden gegeten. Leuk dat je een verrassingsmenu waarbij je alle gerechten in kleine porties op tafel krijgt en met elkaar eet. Kwaliteit eten is redelijk, veel saus standaard op al het eten en erg weinig groente. Bediening doet zijn best met allergieën, maar begrijpen er weinig van en worden blijkbaar niet goed geholpen door de keuken, want ging 2x fout met gluten.

Datum van bezoek: december 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met kinderen hier gegeten. Het eten was echt prima, maar we moesten er erg lang op wachten wat zeker met jonge kinderen soms erg lastig is. Wel gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Pomp 41 bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Pomp 41 geweest? Deel je ervaringen!