“Meer moet dat niet zijn...”
Beoordeling van Brocante

Brocante
Reserveren met
Brocante is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Restaurants in Doorn
Keukens: Frans
Beschrijving: In de luwte tussen Driebergen en Doorn, gelegen nabij een prachtige, bosrijke en rustige park, treft u restaurant Brocante. De ideale plek voor uw lunch, diner, borrel, receptie of vergadering. Onze menukaart wordt ieder kwartaal vernieuwd en uiteraard treft u bij ons dan ook seizoensgerechten aan.
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hadden niet gereserveerd en hebben toch een tafeltje gekregen op het zonnige en mooie tuinterras en dat was zeker de moeite waard want we hebben er enorm genoten! ZEER LEKKER eten, klasse wijnen en een vriendelijke bediening waarvoor hartelijk dank aan het personeel!!

21 mei 2018 beoordeeld

Eten van goede kwaliteit en de tuin is zeer aangenaam met goede parasols. Wat ons opvalt in negatieve zin en al meerdere malen dezelfde meneer, is dat de bediening echt steken laat vallen.

12 mei 2018 beoordeeld

Restaurant ligt aan doorgaande weg, maar je hebt, ook als je buiten op het ruime terras zit, daar geen geluidsoverlast van. Je kan zowel in de zon als in de schaduw zitten. Ruime parkeermogelijkheden.

Ruime keuze op de lunchkaart; voor ieder wat wils.

7 mei 2018 beoordeeld

Inmiddels de derde maal in een jaar hier gaan dineren en steeds is het fantastisch. De bediening is uiterst correct, vriendelijk, behulpzaam en staat open voor een praatje. De keuze van gerechten is uitgebreid en het chef's menu is steeds wisselend, verrassend en erg lekker. De bijpassende wijnen eveneens goed. Locatie is top, ondanks gelegen aan een vrij drukke weg is er nauwelijks geluidsoverlast en kun je tot laat in de avond buiten genieten of gewoon lekker binnen zitten. Absolute aanrader als je in de buurt bent en ik ga er zeker terug!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Brocante kun je goed parkeren en heerlijk buiten zitten bij mooi weer.
Het was mooi weer en dus druk.
Het uitserveren van het hoofdgerecht duurde wel even.
We vonden de kwaliteit goed.
Het personeel was vriendelijk.

Reizigers die Brocante bekeken, bekeken ook

Doorn, Utrecht Province

Doorn, Utrecht Province
Driebergen, Utrecht Province

Driebergen, Utrecht Province
Houten, Utrecht Province

In Brocante geweest? Deel je ervaringen!