“Jarige man”
Beoordeling van Pannenkoekenhuis Bergzicht

Pannenkoekenhuis Bergzicht
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Woudenberg
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Pannenkoekenhuis Bergzicht is van oudsher al bekend onder de naam "Aart Jansen" en is gelegen aan de N227. Ons pannenkoekenhuis ligt aan de rand van het bos en vlakbij de Leusderhei, waardoor uw bezoek prima te combineren is met een wandel- of fietstocht in de omgeving, langs één van de vele bezienswaardigheden of met een bezoek aan het "Henschotermeer". Ook kunt u bij ons diverse recreatieve activiteiten combineren met het eten van een lekkere pannenkoek. U kunt zelfs uw paard bij ons stallen in één van onze paardenboxen terwijl u geniet van een heerlijke maaltijd of een drankje. U bent van harte welkom in ons sfeervolle restaurant, in onze ('s winters verwarmde) serre of op één van onze gezellige terrassen.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Man jarig vandaag en een kortingsbon van Bergzicht, dus maar eens een pannenkoek eten daar. Inrichting heeft volgens ons een upgrade gehad en ziet er gezellig uit. Prachtige avond, dus op het ruime terras plaats genomen. Vriendelijke en vlotte bediening, panne koek met spek, champignons en ui en manlief zonder ui met kaas. Gevraagd om een dunne pannenkoek, en ook gekregen. Ze smaakte beide heerlijk. Dessert nog een klein ijsje genomen. Bij afrekenen de bon gegeven, dus voor klein prijsje heerlijk gegeten...top!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk, leuk voor kinderen, pannenkoeken zijn ok niet speciaal, aardig personeel, voldoende parkeerplaats

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een stuk fietsen hadden we zin in een lekker stuk appeltaart...
Wat een teleurstelling. Cola zonder prik (niet uit een flesje) en appeltaart waar geen smaak aan zat, allemaal afkomstig van een massa fabriek. Bah

17 maart 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst wordt je opgevangen. Doordat het vroeg in de avond was kon je zelf kiezen waar je wou zitten. De bediening was vlot en de pannenkoeken heerlijk.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken, makkelijk parkeren en een restaurant waar wat meer seniore gasten zijn. Dus het is er lekker rustig. Let wel: ik heb niets tegen pret en jolijt van kleine kinderen in pannenkoekenrestaurants (integendeel), maar het is ook prima als de ambiance wat meer gericht is op volwassenen. En dat is hier zo.

Reizigers die Pannenkoekenhuis Bergzicht bekeken, bekeken ook

Maarn, Utrecht Province

Driebergen, Utrecht Province

In Pannenkoekenhuis Bergzicht geweest? Deel je ervaringen!