“Jarige man”

Pannenkoekenhuis Bergzicht
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Woudenberg
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Man jarig vandaag en een kortingsbon van Bergzicht, dus maar eens een pannenkoek eten daar. Inrichting heeft volgens ons een upgrade gehad en ziet er gezellig uit. Prachtige avond, dus op het ruime terras plaats genomen. Vriendelijke en vlotte bediening, panne koek met spek, champignons en ui en manlief zonder ui met kaas. Gevraagd om een dunne pannenkoek, en ook gekregen. Ze smaakte beide heerlijk. Dessert nog een klein ijsje genomen. Bij afrekenen de bon gegeven, dus voor klein prijsje heerlijk gegeten...top!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk, leuk voor kinderen, pannenkoeken zijn ok niet speciaal, aardig personeel, voldoende parkeerplaats

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een stuk fietsen hadden we zin in een lekker stuk appeltaart...
Wat een teleurstelling. Cola zonder prik (niet uit een flesje) en appeltaart waar geen smaak aan zat, allemaal afkomstig van een massa fabriek. Bah

17 maart 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst wordt je opgevangen. Doordat het vroeg in de avond was kon je zelf kiezen waar je wou zitten. De bediening was vlot en de pannenkoeken heerlijk.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken, makkelijk parkeren en een restaurant waar wat meer seniore gasten zijn. Dus het is er lekker rustig. Let wel: ik heb niets tegen pret en jolijt van kleine kinderen in pannenkoekenrestaurants (integendeel), maar het is ook prima als de ambiance wat meer gericht is op volwassenen. En dat is hier zo.

Reizigers die Pannenkoekenhuis Bergzicht bekeken, bekeken ook

Maarn, Utrecht Province

Woudenberg, Utrecht Province

In Pannenkoekenhuis Bergzicht geweest? Deel je ervaringen!