“Voor cowboys en -girls”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig in een ongedwongen (western) sfeer lekker vlees eten! Te lang op de stoelen zitten is alleen niet heel fijn, maar het eten is dat zeker wel. Alle garnituren moeten los bij besteld worden.
Leuk om met kinderen en/of een groep naartoe te gaan.

21 juli 2013 beoordeeld

Wat een geweldig restaurant is dit toch, volledig aangekleed in de stijl van het Wilde Westen. Enorm goede service, die al begint met een warm welkom bij het oprijden van de parkeerplaats. Het eten is allemaal even lekker, geen malsere biefstuk dan in dit restaurant. Bediening is geweldig, komt steeds vragen of alles in orde is en let er goed op als je glas leeg is ze vragen of je nog war drinken wil. Wij wilden een jarige verrassen en dat was helemaal top. De jarige werd omgeroepen en er kwam een compleet bandje van cowboys en Indianen een aubade brengen aan tafel, waarna een heerlijke ijstaart met vuurwerk volgde. We zijn hier nu twee keer in korte tijd achter elkaar wezen eten en zijn unaniem dat dit onze favoriet is! Wel reserveren, want het loopt hier storm!

8 juli 2013 beoordeeld

Texas Ribhouse was weer erg goed. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten. We hadden oa kippenvleugeltjes met honing en de dry meat. Hou met dry meat wel rekening mee dat je niet te groot stuk gaat nemen ;). TIP: we gaan de volgende keer de kippenvleugeltjes als hoofdgerecht kiezen. Deze zijn erg lekker en omvangrijk. En het scheelt ook in de prijs tegenover de hoofdgerechten.

10 mei 2013 beoordeeld

Ribhouse Texas is een echt thema restaurant in Western sfeer. Inrichting is heel goed gedaan. Het eten is prima, de vleesliefhebber kan zijn hart ophalen. Kinderen vinden het prachtig de pindaresten op de grond te mogen gooien. Bediening is goed. Het restaurant is redelijk luidruchtig wat betreft muziek, aankondigingen van verjaardagen ect. Vaak zijn er ook grotere groepen te eten. Al met al een restaurant waar goed eten wordt geserveerd, een echte westernsfeer hangt waar je gezellig met familie of vrienden kunt eten!

• Sfeer
17 april 2013 beoordeeld

gezellig druk en een spontane sfeer, iedereen id volijk, zowel gasten als de bediening
heelijke ambiance

• Sfeer

Reizigers die Ribhouse Texas bekeken, bekeken ook

Maarsbergen, Utrecht Province
Woudenberg, Utrecht Province

In Ribhouse Texas geweest? Deel je ervaringen!