“Gezellige receptie met een geweldig bruidspaar”
Beoordeling van De Engel

De Engel
Een tafel reserveren
vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 41 Restaurants in Houten
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid
Beschrijving: Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest. Onze enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.
4 weken geleden beoordeeld

Vandaag trouwde onze nicht Judit met Ganpat een prachtig bruidspaar! Zij hadden hun receptie in deze gelegenheid. Prima verzorgd! Een goede accommodatie voor een receptie of een feest.

Datum van bezoek: september 2019

9 juli 2019 beoordeeld

Het bespreken en de communicatie rond de voorbereiding van het feestje met ongeveer 40 personen was heel plezierig. De locatie is prettig vooral omdat ze een grote eigen parkeerplaats hebben. De ruimte met eigen bar was heel gezellig en het personeel heel vriendelijk. Niets was te veel. Het buffet was heerlijk. Dat bleek ook uit de vele reacties van onze gasten. Met een klein gezelschap zijn we nog even voor in het restaurant doorgegaan en daarna konden we meteen door naar de cultuurnacht.

Datum van bezoek: maart 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een warme vrijdagavond na een netwerkborrel op het terras aangeschoven voor het diner.
Mijn vriendin koos het lam en ik zelf de runderbavette.
Het lamsgerecht bestond uit 2 koteletten en een bakje stoof. Daar ging een mooi groentegarnituur bij en frieten. Het was geen hele grote portie - net genoeg - maar wel heel lekker. De runderbavette was wel een groot stuk en was nog lekker rood. Perfect voor mij! Ook hier wat groente en paddestoelen erbij en een kommetje prima pepersaus die eindelijk eens niet naar soeparoma smaakte, maar een goede pepersmaak had. Ook lekker peperig, met zachte groene peperkorrels. Heerlijke saus!

We hebben nog samen een dessert gedeeld waar de lemon cheesecake erg lekker was. Ook het ambachtelijke aardbeienijs was heerlijk. Kortom, uitstekend gegeten. In vergelijking met 2 andere café/restaurants in het Oude Dorp verreweg de beste van de drie.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juni 2019 beoordeeld

heerlijk relaxen en leuke omgeving top om gewoon jezelf te kunnen zijn, niks moet veel kan en mooie omgeving

Datum van bezoek: april 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Het was alweer een tijdje gelden dat wij hier zijn geweest. De ontvangst is vriendelijk. In totaal zijn er een stuk of 9 tafels bezet. Vooraf carpaccio en krokant gebakken buikspek genomen. Smaakten beide goed. Persoonlijk vond ik alleen het buikspek wat aan de zoute kant. Als hoofdgerecht een stukje werkvlees en lam op twee manieren. Het werkvlees was precies volgen de gevraagd gaarheid en lekker mals. Het lam was ook prima. Als begeleider een Rioja Crianza. Deze was erg lekker. Helaas was er geen tweede fles meer van. Dat is dan toch wel een beetje jammer. Maar ook dit keer is het weer bevallen en komen wel weer terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Engel bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

In De Engel geweest? Deel je ervaringen!