“Flink tegengevallen”
Beoordeling van De Roskam

De Roskam
Reserveren met
De Roskam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 37 Restaurants in Houten
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb me heel onwelkom gevoeld door de benadering van de serveerster. De toon waarop mij uit de hoogte werd verzocht een ander tafeltje te zoeken was heel bot en moet echt niet kunnen. Ik zit niet overal goed en gemakkelijk nu ik zwanger ben, zocht een plekje met schaduw, het terras was veelal leeg, en toch moest ik verplaatsen naar een 2tje, wat prima is als je het rustig en vriendelijk vraagt, hoe zij het deed was echt heel vervelend. Jammer dat ze geen naambordje droeg, ik heb het nog genoemd maar daar stond ze niet voor open. Slechte service voor zo’n toffe plek, absoluut zonde!

15 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk geluncht hier met 5 vriendinnen. De carpaccio was top evenals de caesar salade. Ook de patatjes die erbij geserveerd werden waren top. De bediening is erg vriendelijk en ook de inrichting van de Roskam ziet er goed uit. Echt een aanrader!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, aan de drukke kant meestal maar lekker eten, ruime keuze van drankjes en aardig personeel

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de grote drukte, was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en zorgde voor een lekkere capuchino.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na weer een langere tijd De Roskam bezocht. In dit geval voor de lunch. Mooie duidelijke kaart. Voldoende keuze, maar niet te grote kaart. Dit keer gekozen voor de sandwich pulled chicken. Een aanrader. Erg van genoten.

Reizigers die De Roskam bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

In De Roskam geweest? Deel je ervaringen!