“Indisch eten met een moderne draai”

Bij Dirkje - Indonesian Style
Geclassificeerd als nr. 14 van 36 Restaurants in Ijsselstein
Beschrijving: Wij serveren heerlijke authentieke Indonesische gerechten, een combinatie van de recepten van onze (groot)moeders, die wij op eigentijdse wijze serveren.
4 weken geleden beoordeeld

Hier via een dinerbon terecht gekomen, Modern ingericht. Vlotte bediening (zowel in optreden als uitserveren). mag ik wel. Je kunt een rijstafel bestellen en krijg je een deel op je bord en het overige in de bekende bakjes. Bij een grecht krijg je alles op een bord. Smaakte goed, alleen wel heel erg scherp ondanks het feit dat ik alle peperringetjes die er overheen waren gestrooid er uitgevist heb.
Parkeren was op de zaterdagavond vroeg geen probleem.
Ik kom zeker een keertje terug.

Datum van bezoek: juni 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten Bij Dirkje Indonesian style;
Diverse gerechtjes met een goede smaak. Eigentijdse presentatie van het eten. Restaurant heeft een frisse en moderne uitstraling, met goede stoelen om op te zitten.
Personeel is vriendelijk, informeel en in voor een praatje.

De rijsttafels voor meerdere personen wordt in schaaltjes opgediend.
Bij keuze A La Carte krijgt men alles op één bord. Net zoals het in Indonesië wordt geserveerd.

Tips voor de restauranthouders:
- bij aanvang twee kleine schaaltjes kroepoek met saus, zouden eigenlijk als welkom en service gratis geserveerd moeten worden bij het eerste drankje ipv € 2,95 per bakje te rekenen.
- Daarnaast snapte wij het personeel van de Schnitzelkoning en de Frietzaak niet zo wat door het restaurant heen liepen.

Wij komen terug en nemen dan de stempelkaart mee!!

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier tot drie keer toe tot volle tevredenheid heerlijk gegeten.

Het valt mij op dat mensen bij enkele voorgaande recensies dingen met elkaar vergelijken maar ik ga persoonlijk altijd met een open blik ergens eten. En......Aangezien Indonesië erg groot is wordt er m.i in verschillende regio’s het eten op verschillende manieren bereid en/of kruiden bereid.

Ik kom zeker vaker!

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar een rijsttafel normaal gezien in verschillende schaaltjes wordt opgediend wordt Bij Dirkje alles op één bord gedaan. Ziet er weinig aantrekkelijk uit en smaken hebben mijn inziens weinig met Indonesische keuken te maken.

Restaurant is vrij nieuw en de bediening lijkt ook nieuw. Lopen dwars door elkaar en weten niets van de gerechten.

28 mei 2019 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening zeer vriendelijk en oplettend. Leuk om in de regio Utrecht op deze manier te kunnen eten. Je verwacht een grote rijsttafel, maar alles wordt geserveerd op 1 bord. Dit was voor ons meer dan voldoende en de smaken waren heerlijk. Juist de alle combinaties op 1 bord maakt het een unieke smaak beleving. Je waant je in een luxe restaurant in Indonesië waar ze een mooie twist hebben gegeven aan ambiance en de culinaire keuken.

Wij komen graag terug!

Reizigers die Bij Dirkje - Indonesian Style bekeken, bekeken ook

Ijsselstein, Utrecht Province

In Bij Dirkje - Indonesian Style geweest? Deel je ervaringen!