“Goed eten, leuke sfeer”

Bij Dirkje - Indonesian Style
Geclassificeerd als nr. 14 van 36 Restaurants in Ijsselstein
Beschrijving: Wij serveren heerlijke authentieke Indonesische gerechten, een combinatie van de recepten van onze (groot)moeders, die wij op eigentijdse wijze serveren.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten Bij Dirkje Indonesian style;
Diverse gerechtjes met een goede smaak. Eigentijdse presentatie van het eten. Restaurant heeft een frisse en moderne uitstraling, met goede stoelen om op te zitten.
Personeel is vriendelijk, informeel en in voor een praatje.

De rijsttafels voor meerdere personen wordt in schaaltjes opgediend.
Bij keuze A La Carte krijgt men alles op één bord. Net zoals het in Indonesië wordt geserveerd.

Tips voor de restauranthouders:
- bij aanvang twee kleine schaaltjes kroepoek met saus, zouden eigenlijk als welkom en service gratis geserveerd moeten worden bij het eerste drankje ipv € 2,95 per bakje te rekenen.
- Daarnaast snapte wij het personeel van de Schnitzelkoning en de Frietzaak niet zo wat door het restaurant heen liepen.

Wij komen terug en nemen dan de stempelkaart mee!!

Datum van bezoek: juni 2019

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier tot drie keer toe tot volle tevredenheid heerlijk gegeten.

Het valt mij op dat mensen bij enkele voorgaande recensies dingen met elkaar vergelijken maar ik ga persoonlijk altijd met een open blik ergens eten. En......Aangezien Indonesië erg groot is wordt er m.i in verschillende regio’s het eten op verschillende manieren bereid en/of kruiden bereid.

Ik kom zeker vaker!

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar een rijsttafel normaal gezien in verschillende schaaltjes wordt opgediend wordt Bij Dirkje alles op één bord gedaan. Ziet er weinig aantrekkelijk uit en smaken hebben mijn inziens weinig met Indonesische keuken te maken.

Restaurant is vrij nieuw en de bediening lijkt ook nieuw. Lopen dwars door elkaar en weten niets van de gerechten.

28 mei 2019 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening zeer vriendelijk en oplettend. Leuk om in de regio Utrecht op deze manier te kunnen eten. Je verwacht een grote rijsttafel, maar alles wordt geserveerd op 1 bord. Dit was voor ons meer dan voldoende en de smaken waren heerlijk. Juist de alle combinaties op 1 bord maakt het een unieke smaak beleving. Je waant je in een luxe restaurant in Indonesië waar ze een mooie twist hebben gegeven aan ambiance en de culinaire keuken.

Wij komen graag terug!

28 mei 2019 beoordeeld

Volgens mij is dat wat wij allemaal zoeken als wij uit eten gaan, zowel zakelijk als privé. Een gastvrije ontvangst, prima kwaliteit en goede service. Het bestaat zeker ‘Bij Dirkje’ (superleuke naam trouwens) in IJsselstein. Een uitmuntende origineel Indonesische kaart met authentieke gerechten volgens oud recept vers gekookt. Ik pak daarbij een origineel Indonesisch biertje (Bintang) en mijn avond kan niet meer stuk.

Een goed alternatief als je wat anders wilt; een lekkere goed gebraden schnitzel met aardappelsalade. Reserveren is zeker aan te raden want het is er erg druk.

Datum van bezoek: mei 2019
Kh L, Kom genieten! van Bij Dirkje - Indonesian Style, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Dank voor uw leuke reactie.

Graag tot ziens, aan tafel BijDirkje!
(of bij uw bestelling, want onze Schnitzels bezorgen wij in IJsselstein, Nieuwegein en Benschop!)

Reizigers die Bij Dirkje - Indonesian Style bekeken, bekeken ook

Ijsselstein, Utrecht Province

In Bij Dirkje - Indonesian Style geweest? Deel je ervaringen!