“Geweldige aanwinst voor IJsselstein ”
Beoordeling van Insho

Insho
Geclassificeerd als nr. 10 van 29 Restaurants in Ijsselstein
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een rustige relaxte omgeving . Zeer vriendelijke bediening. En de binnentuin is op een warme dag een prettig plek om te eten. We komen zeer zeker terug.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels twee keer heerlijk gegeten bij dit nieuwe restaurant in IJsselstein. Bediening is heel erg vriendelijk. Met mooi weer kan je gezellig buiten zitten. Een klasse hoger dan de all you can eat restaurants. Hier ga je echt uit eten. De gerechten worden heel mooi opgemaakt en het smaakt allemaal heerlijk. Wij zullen hier regelmatig gaan eten. Echt een aanrader.

Reizigers die Insho bekeken, bekeken ook

Ijsselstein, Utrecht Province

In Insho geweest? Deel je ervaringen!