“Karig”
Beoordeling van Burgers & Pancakes

Burgers & Pancakes
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Burgers & Pancakes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 30 Restaurants in Ijsselstein
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Concept is leuk. Want het is simpel eten. €17,50 voor kipburger (schnitzel op een ciabatta) tsja was te doen. We moesten 45min wachten op ons eten. En handjevol patat. Het was niet denderend.

22 april 2018 beoordeeld

Er was een speciaal menu voor ons gecreëerd. Het was gezellig en ook heel goed. De bediening liep het vuur uit de sloffen en was echt heel vriendelijk en behulpzaam. Een hele mooie ervaring, daar was iedereen het over eens.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen te harde muziek en erg veel lawaai. Zijn daarom buiten gaan zitten waar maar twee tafeltjes staan. Vooraf stokbroodje dat niet echt lekker knapperig is met kruidenboter waar niet veel smaak aan zit. Pannenkoek goed belegd en erg smakelijk. Jus d'orange leek wel uit de vriezer te komen, veel te koud. Daar hebben we wat van gezegd. Mochten toen iets anders uitkiezen en de jus d' orange is niet berekend. Bediening was vriendelijk.

Reizigers die Burgers & Pancakes bekeken, bekeken ook

Ijsselstein, Utrecht Province

In Burgers & Pancakes geweest? Deel je ervaringen!