Gratis annuleren tot 05-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 05-12-22
Hotels.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Agoda.comUS$ 105
Beoordeeld op 9 juli 2022 via mobiele applicatie

Heel aangenaam restaurant met een mooi terras buiten. Uitgebreide kaart en toch nog openstaan voor een extra gerechtje te maken voor de kinderen of vegetarisch. Heel erg de moeite en een dikke aanrader. De mosselen waren top! Bedankt!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 17 juni 2022

De Eenhoorn was een zeer positieve ervaring voor ons, toch wel kritische vlaming.
Zeer ruime vernieuwde kamers, lekker menu, prijs/kwaliteit dik in orde, aperitiefje op terras en dan lekker aan tafel, zeer goede keuken met royale porties en ik ben nochthans grote eter, meer dan genoeg! De ontbijten zeer uitgebreid, aan tafel gebracht. Men is zelf zo attent dat de bereiding van je eitje dagelijks wijzigt!
En bovenal zeer vriendelijk personeel, dito eigenaars! Als we terug in de streek zijn weten we waar naartoe!!! Ingrid&Patrick , Herent Belgie.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 november 2021

de mensen in De Eenhoorn weten je van begin tot eind een geweldig welkom gevoel te geven. even een persoonlijk praatje, fijne adv lezen wat te gaan zien en doen, heerlijk eten, oprijd afgerond om het concert te halen. Het was een buitengewone belevenis. Gastvrijheid zoals je die zou wensen, maar nooit op deze manier tegenkomt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021

Heel hartelijk onthaald.
Nette, comfortabele kamers.
Ook het ontbijt en het eten was top!
Familiale sfeer en dat voel je onmiddellijk.
Zowel uitbaters als personeel, zijn heel begaan met hun bezoekers

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

We kwamen einde middag even een borrel drinken. We bestelden er een portie bitterballen bij, waarbij de bediening aangaf dat ze eerst moesten navragen bij de keuken of dit mogelijk was, omdat het keukenpersoneel net aan het eten was. Hier kwam helaas tijdens ons bezoek geen uitsluitsel over. Bij het afrekenen kwam de verklaring toen we navraag deden: na 18.00 uur geen bestellingen meer vanaf de lunchkaart ... okay, sounds fair, maar wij bestelden vóór 18 uur ... wat een moeite om even een paar bitterballen in het vet te gooien.

Datum van verblijf: augustus 2021