Gratis annuleren tot 04-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
TravelocityUS$ 113
ZenHotels.comUS$ 128
Beoordeeld op 13 augustus 2021

Een paar heerlijke dagen gehad in dit hotel. De eigenaren en personeel zijn zeer betrokken bij hun gasten. Veel leuke tips over de omgeving gekregen.
En het ontbijt … fantastisch !
Dankjulliewel ! Wij zullen dit hotel ten zeerste aanraden , voor ieder die dit gebied in Zeeland wil bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Het Terras en restaurant ligt mooi centraal in Oostburg aan de Markt. Vanwege de corona beperkingen was alleen het terras open. Hoewel het niet erg druk was moesten we meer dan 10 minuten wachten voordat een van de bedienden ons in de gaten had. Vooral druk met werkoverleg en dan weer gauw naar binnen. De koffie en een bescheiden glas chardonnay waren wel oké, maar ook niet top. De prijs wel. Meer dan 8,50 vind ik aan de hoge kant. Daar gaan we zeker niet meer heen.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 mei 2021

Wij hebben een geweldig weekend gehad in hotel De Eenhoorn. De nieuwe eignaren zijn enorm gastvrij en er ontbreekt je aan niets. Het diner op de kamer was meer dan geweldig. Mijn man had de Oosterscheldekreeft en die kan je echt nergens beter eten dan hier. Traditioneel zeeuws, meer kan je niet wensen. Ik had tarbot en niets dan complimenten, Ook de wijnkaart is geweldig. Voor ons was het een speciaal weekendje weg en de eigenaren hebben van ons weekend een feest weekend gemaakt. Zij weten wel waarom. Hartelijk dank voor alles lieve Peter en Patricia. Tot gauw weer!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 19 april 2021 via mobiele applicatie

Fijn en verzorgd hotel met enorm gastvrije uitbaters & personeel. Heerlijk volledig ontbijt en prachtige kamer. Diner erg prijzig. Omgeving is fantastisch en dat in corona tijd. De ligging van het hotel is ook erg gunstig en parkeren kan dichtbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel: Gastvrije ontvangst, heerlijke lunch, mooie goed uitgeruste kamer, fantastisch ontbijt. Glimlach op alle gezichten. Helemaal top! Dank jullie wel! Lekker geslapen op de heerlijke bedden.

Datum van verblijf: oktober 2020