“Top, top en top. Aanrader ”

Spaans Restaurant 'tisboven!
Reserveer een tafel
do 13-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Oostburg
Keukens: Spaans
Beschrijving: ‘t is boven! is een van de weinige op de Spaanse keuken georiënteerde restaurants in Zeeuws-Vlaanderen. Zoals de naam al doet vermoeden is ons restaurant gevestigd op de eerste verdieping van het pand aan het Raadhuisplein 3 B te Oostburg. Anders dan de reguliere restaurant gerechten zijn onze geportioneerde gerechtjes niet bedoeld voor de hoofdrol, maar zijn ze belangrijke bijrolspelers. De hoofdrolspelers zijn namelijk onze gasten. Zij moeten de avond beleven in een ontspannen sfeer waarin eten, drinken en praten moeiteloos in elkaar overlopen. Elk gerecht uit onze keuken ademt het temperament en de passie van de Spaanse keuken en is gebaseerd op de Spaanse eetcultuur. De Spaanse keuken is rijk en gevarieerd. Ze gaat uit van de allerbeste ingrediënten en producten van het seizoen. Frisse smaken, versheid en geurige aroma’s vormen de basis en alles wordt met de grootst mogelijke passie bereid. Laat u verrassen door de grote diversiteit aan typische Spaanse smaken.
11 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele jaren geleden hier willen komen eten maar er was toen geen plaats meer en wij waren nu zondagavond in de buurt en ik had gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en de vraag werd gesteld of wij er al geweest waren, toen wij neen zeiden heeft mevrouw de kaart goed uitgelegd.
We zijn begonnen met een aperitief en daarna twee tapas als voorgerecht, die waren zeer lekker, vooral de drie verschillende kroketten. Nadien hebben wij twee tapas besteld als hoofdgerecht en ook deze waren super. Om af te sluiten nog twee als nagerecht, en ja die waren ook goed. De bediening was vriendelijk en attent. Eet u graag tapas, dan raden wij deze zaak zeker aan. Wij gaan nog eens terug als wij in de omgeving zijn.

Datum van bezoek: december 2023

22 september 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Alle gerechten om te smullen. Uitstekende bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
20 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke ontvangst! We hebben verschillende gerechtjes henomen en ze waren allemaal heerlijk. Zeker een aanrader. We komen nog eens langs als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: augustus 2023
1 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Te hoge verwachtingen mede door goede recensies , echte afknapper. Namen het verfijnde “keuze van de chef menu”: kregen oa gefrituurde uiringen, geflambeerd buikspek wat niet meer was dan verkoold vet, ordinaire friet. De vermelding gamba’s bleken gewone diepvries scampi te zijn. Nooit een waaw gevoel, nergens verfijnde Spaanse keuken. Wel vet en overdadig zodat met zware maag naar huis. Lang wachten tussen gerechten, enig positief punt was de supervriendelijke gastvrouw.

Datum van bezoek: juli 2023
Ed van Os, Eigenaar van Spaans Restaurant 'tisboven!, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2023

Wij vinden negatieve reviews erg belangrijk. Dit helpt ons om verbeteringen door te voeren. Wij vinden het echter ook erg prettig als ontevreden gasten hun mening tijdens hun bezoek direct aan ons kenbaar maken. Wellicht hadden wij de klacht dan kunnen corrigeren. Uw review is wel door ons opgepakt. Wij hebben het menu inmiddels aangepast.

27 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn weer blij dat we weer heerlijk hebben kunnen genieten van de heerlijke gerechten. Dit in combinatie met de uiterst vriendelijke gastvrouw maakt dat de avond compleet. Een bezoek aan jullie restaurant als wij weer in Zeeuws Vlaanderen zijn kan dan ook niet ontbreken!

Datum van bezoek: oktober 2022
Ed van Os, Eigenaar van Spaans Restaurant 'tisboven!, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2022

Dank je wel voor deze lieve beoordeling.

Reizigers die Spaans Restaurant 'tisboven! bekeken, bekeken ook

In Spaans Restaurant 'tisboven! geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.