Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 74
Vio.comUS$ 74
Agoda.comUS$ 74
eDreamsUS$ 70
StayForLong
Beoordeeld op 23 oktober 2021

Tijdens ons bezoek voor 2 dagen (zaterdag en zondag) aan het leuke plaatsje Groede, werd op onze 2e en laatste overnachting getrakteerd op een herberg vol met Oost Europese gastarbeiders.
Kwamen laat binnen (na 24:00 uur) en vertrokken met veel kabaal weer om 5:30 uur.
Om 3 uur 's nachts viel 1 van hen in de kamer boven ons uit zijn bed, vreemd?
Volgende ochtend een klacht ingediend bij de eigenaresse, maar die vond dat ik haar uit bed dad moeten bellen, want dat stond in het boekje wat op de kamer lag.
Heb het nagelezen, maar er staat duidelijk in dat je dit bij uiterste nood moet doen.
Ze was absoluut niet ontvankelijk om ons maar enigszins tegemoet te komen.
Ze vertelde wel dat deze gasten zaterdag door de werkgever waren geboekt.
In feite kon de eigenaresse weten dat dit niet goed ging, het pand is bijzonder gehorig en alles is van hout, dus kraakt de vloer bij elke beweging.
Het zou de eigenaar sieren als zij een andere kamer had aangeboden op de andere locatie die ook van dezelfde eigenaar is.
Het is duidelijk dat wij hier nooit meer een kamer boeken.
Ze verdient een dikke onvoldoende, absoluut geen gevoel voor service.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Vandaag een high tea gehad. Onwijs vriendelijke bediening, waarbij zonder aangeven rekening gehouden werd met de zwangerschap. 3 rondes met diverse producten die in de regio te koop zijn. Hapjes smaakte vers. 1ste ronde bestond uit broodjes, 2de ronde scones en 3de ronde zoetigheid. Diverse thee soorten waren heerlijk! Al met al een lekkere en gezellige ervaring!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden in de familiekamer. Stijle trap naar boven! De ruimte voorzien voor de kinderen was echt klein. Kleine badkamer. Geen apart toilet. Op zich was wel alles aanwezig en netjes. Ook lekker ontbijtbuffet. Basic maar goed!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

Terug in de tijd van mijn oma, die nu 140 jaar zou zijn geweest. Een tijd waarin je even de klok stil kon zetten en dat hebben wij hier ook gedaan. Geweldig, de rust, de inrichting, de kamers, de ontvangst, de service. Alles is hier fantastisch. Ondanks de oudheid van het pand is het heel erg hygiënisch, brandschoon en daarnaast heel comfortabel. De bedden zijn prima, het ontbijt is voortreffelijk en de service en ontvangst meer dan je kunt verwachten.
Het was voor ons -uit de hectiek van alle dag- een verademing om hier 2 dagen te mogen zijn. Echt super!

Kamertip: Het beste is een kamer op de 1e verdieping.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 januari 2018

Knusse herberg in Groede. Eenvoudig, maar erg schoon. Bedden waren comfortabel en het ontbijt was heerlijk. Verse broodjes van de plaatselijke warme bakker.
Goed ontvangst.
Enig verbeterpunt was de verlichting op de kamer. Het bedlampje was feller dan de verlichting aan het plafond. Maar een kniesoor die daar op let!
Prima prijs-kwaliteitverhouding

Kamertip: Ze hebben kamers van verschillende groottes. Let hier op bij het boeken.
Datum van verblijf: januari 2018