Vio.com
Etrip
StayForLong
Agoda.com
Beoordeeld op 3 mei 2022

Erg gezellige sfeervolle B&B met een lekker ontbijtje. Helemaal niks mis mee, de B&B past helemaal in de sfeer die Groede uitstraalt. Geen poespas. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Deze B&B is zeker voor "herhaling vatbaar" en we gaan zeker terug !

Datum van verblijf: mei 2022
Bedank 151.261
Beoordeeld op 15 september 2021

Zeer leuke B&B, op het leuke marktplein. Je voelt je onmiddellijk welkom door de gastvrouw. De kamers zijn heel mooi ingericht, alles past met de stijl van het huis en het dorp. Het ontbijt is zalig, en de ontbijtomgeving is prachtig. Groede is een zalige plek we waren aangenaam verrast

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 juni 2021

De kamer was veel te heet, minstens dertig graden. Een airco ontbreekt. In plaats daarvan staat er een erg luidruchtige, oude ventilator. Door de eigenaar werd er in een WhatsApp-bericht lacherig over gedaan. Geen oog dicht gedaan, volgende ochtend vertrokken. Verder: ventilatieventiel in badkamer is in geen tijden schoongemaakt, zit vol stof.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een mooie, idyllische B&B met een schitterende locatie. Warm onthaald geweest, mooie nette kamers. Lekker ontbijt. Wij komen zeker en vast terug! Was elke B&B maar zo! Een dikke 10/10. Doe zo voort!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 juni 2020

Vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Uitgebreid persoonlijk ontbijt met verse producten. Mooie authentieke kamers en ontbijtzaal waar je eventueel ook een spelletje kunt doen. Perfecte ligging aan dorpsplein met diverse goede restaurants. Stalling fietsen ook mogelijk.

Datum van verblijf: juni 2020