Agoda.com
Beoordeeld op 30 juni 2021

De kamer was veel te heet, minstens dertig graden. Een airco ontbreekt. In plaats daarvan staat er een erg luidruchtige, oude ventilator. Door de eigenaar werd er in een WhatsApp-bericht lacherig over gedaan. Geen oog dicht gedaan, volgende ochtend vertrokken. Verder: ventilatieventiel in badkamer is in geen tijden schoongemaakt, zit vol stof.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een mooie, idyllische B&B met een schitterende locatie. Warm onthaald geweest, mooie nette kamers. Lekker ontbijt. Wij komen zeker en vast terug! Was elke B&B maar zo! Een dikke 10/10. Doe zo voort!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 juni 2020

Vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Uitgebreid persoonlijk ontbijt met verse producten. Mooie authentieke kamers en ontbijtzaal waar je eventueel ook een spelletje kunt doen. Perfecte ligging aan dorpsplein met diverse goede restaurants. Stalling fietsen ook mogelijk.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke B&B is dit. Heel gezellig ingericht. Wij hadden kamer Scotland op de bovenste verdieping. Met mooi uitzicht op de markt.
Elke ochtend lekker ontbijt met verse broodjes en vers fruit.
Groede is ook erg leuk. Veel keus aan restaurantjes. Historische dorpskern en mooi verzorgd met overal bloembakken.
Wij komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

B&B de reiziger is mooi en fijn bed and breakfast in Groede ,Zeeuws Vlaanderen.
Prima ontvangst.
Mooie kamer in een rijksmonument aan de markt in Groede.
Goed ontbijt met vers brood en fruit.
Goede uitvalsbasis voor strand en bezoek aan Brugge. Ook voor een fietsvakantie.
Garagebox voor de fietsen aanwezig.
Hond vriendelijk.
Prima horecagelegenheden op loopafstand van de B&B.
Leuke , vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Echt een aanrader !

Datum van verblijf: april 2019