Anneleen R
Uluwatu, Indonesië

Gezellig fijn weekendje Zeeland

Beoordeling van De Reiziger
5,0 van 5 bollen23 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een mooie, idyllische B&B met een schitterende locatie. Warm onthaald geweest, mooie nette kamers. Lekker ontbijt. Wij komen zeker en vast terug! 😍 Was elke B&B maar zo! Een dikke 10/10. Doe zo voort!
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
The Inn exterior
14.4 km van De Reiziger
13.2 km van De Reiziger
Meer hotels in Groede bekijken
Beoordeeld op 8 juni 2020

Vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Uitgebreid persoonlijk ontbijt met verse producten. Mooie authentieke kamers en ontbijtzaal waar je eventueel ook een spelletje kunt doen. Perfecte ligging aan dorpsplein met diverse goede restaurants. Stalling fietsen ook mogelijk.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke B&B is dit. Heel gezellig ingericht. Wij hadden kamer Scotland op de bovenste verdieping. Met mooi uitzicht op de markt.
Elke ochtend lekker ontbijt met verse broodjes en vers fruit.
Groede is ook erg leuk. Veel keus aan restaurantjes. Historische dorpskern en mooi verzorgd met overal bloembakken.
Wij komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

B&B de reiziger is mooi en fijn bed and breakfast in Groede ,Zeeuws Vlaanderen.
Prima ontvangst.
Mooie kamer in een rijksmonument aan de markt in Groede.
Goed ontbijt met vers brood en fruit.
Goede uitvalsbasis voor strand en bezoek aan Brugge. Ook voor een fietsvakantie.
Garagebox voor de fietsen aanwezig.
Hond vriendelijk.
Prima horecagelegenheden op loopafstand van de B&B.
Leuke , vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Echt een aanrader !

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 juni 2018

Een heerlijk rustige B&B met een mooi uitzicht op de Grote Kerk in een prachtig dorp! Schone kamer en badkamer. Stalling voor de fietsen en vriendelijke eigenaren, wat wil je nog meer? We hebben genoten!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 december 2017

Ik was hier 1 nacht i.v.m. werk. Een hele leuke en monumentale B&B, op een prachtige locatie, midden op het marktplein. Zeer gastvrij en een heerlijk ontbijt. Ik kom hier graag in de zomer nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken