Agoda.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke B&B is dit. Heel gezellig ingericht. Wij hadden kamer Scotland op de bovenste verdieping. Met mooi uitzicht op de markt.
Elke ochtend lekker ontbijt met verse broodjes en vers fruit.
Groede is ook erg leuk. Veel keus aan restaurantjes. Historische dorpskern en mooi verzorgd met overal bloembakken.
Wij komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

B&B de reiziger is mooi en fijn bed and breakfast in Groede ,Zeeuws Vlaanderen.
Prima ontvangst.
Mooie kamer in een rijksmonument aan de markt in Groede.
Goed ontbijt met vers brood en fruit.
Goede uitvalsbasis voor strand en bezoek aan Brugge. Ook voor een fietsvakantie.
Garagebox voor de fietsen aanwezig.
Hond vriendelijk.
Prima horecagelegenheden op loopafstand van de B&B.
Leuke , vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Echt een aanrader !

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 juni 2018

Een heerlijk rustige B&B met een mooi uitzicht op de Grote Kerk in een prachtig dorp! Schone kamer en badkamer. Stalling voor de fietsen en vriendelijke eigenaren, wat wil je nog meer? We hebben genoten!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 december 2017

Ik was hier 1 nacht i.v.m. werk. Een hele leuke en monumentale B&B, op een prachtige locatie, midden op het marktplein. Zeer gastvrij en een heerlijk ontbijt. Ik kom hier graag in de zomer nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fijne B&B, hartelijk ontvangst door aardige gastvrouw.
De omgeving is zeer mooi en je zit niet ver van het strand.
Het interieur van de B&B sluit volledig aan bij de stijl van het pittoreske dorpje wat je direct een vakantie gevoel geeft.
Nette schone kamers vind ik persoonlijk zeer belangrijk! Niks op aan te merken.
We hebben ook erg genoten van het ontbijt. Gewoon alles vers en meer dan voldoende voor een B&B.
Je kunt merken dat ze erg hun best doen om alles goed te verzorgen. Van het interieur en de uitstraling tot nodige faciliteiten. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2017