Ray K
Arnhem, Nederland

Paasweekend in Groede

Beoordeling van De Reiziger
5,0 van 5 bollen22 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
B&B de reiziger is mooi en fijn bed and breakfast in Groede ,Zeeuws Vlaanderen.
Prima ontvangst.
Mooie kamer in een rijksmonument aan de markt in Groede.
Goed ontbijt met vers brood en fruit.
Goede uitvalsbasis voor strand en bezoek aan Brugge. Ook voor een fietsvakantie.
Garagebox voor de fietsen aanwezig.
Hond vriendelijk.
Prima horecagelegenheden op loopafstand van de B&B.
Leuke , vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Echt een aanrader !

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
The Inn exterior
8.6 km van De Reiziger
Duinhof Holidays appartement II-05
7.6 km van De Reiziger
Gratis parkeren
The most beautiful hotel in the Netherlands
8.8 km van De Reiziger
9.4 km van De Reiziger
Restaurant
Meer hotels in Groede bekijken
Beoordeeld op 19 juni 2018

Een heerlijk rustige B&B met een mooi uitzicht op de Grote Kerk in een prachtig dorp! Schone kamer en badkamer. Stalling voor de fietsen en vriendelijke eigenaren, wat wil je nog meer? We hebben genoten!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 december 2017

Ik was hier 1 nacht i.v.m. werk. Een hele leuke en monumentale B&B, op een prachtige locatie, midden op het marktplein. Zeer gastvrij en een heerlijk ontbijt. Ik kom hier graag in de zomer nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fijne B&B, hartelijk ontvangst door aardige gastvrouw.
De omgeving is zeer mooi en je zit niet ver van het strand.
Het interieur van de B&B sluit volledig aan bij de stijl van het pittoreske dorpje wat je direct een vakantie gevoel geeft.
Nette schone kamers vind ik persoonlijk zeer belangrijk! Niks op aan te merken.
We hebben ook erg genoten van het ontbijt. Gewoon alles vers en meer dan voldoende voor een B&B.
Je kunt merken dat ze erg hun best doen om alles goed te verzorgen. Van het interieur en de uitstraling tot nodige faciliteiten. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Gezellige gastvrije B&B in het knusse dorp Groede. Fijne ontvangst, mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt. Er werden zelfs fietsen voor ons geregeld. We werden in de watten gelegd. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

De B&B ligt aan een mooi plein tegen over de kerk in Groede. Niet ver van het strand. Vlakbij leuke cafe' en restaurants. Uitstekende lokatie voor fietstochten Door Zeeuws-Vlaanderen. Wij verbleven hier 5 nachten. De bediening is vriendelijk en het ontbijt is goed. Wij verbleven in kamer Afrika. De kamer is klein, zonder echt uitzicht naar buiten behalve een zolderraam. De boksring is te zacht en de 2 aparte matrassen schuiven weg. De tv is klein en uit de jaren 90'. Er is geen gelegenheid om in de tuin te zitten. De prijs van de kamer is te hoog voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: september 2017