Beoordeeld op 13 december 2017

Ik was hier 1 nacht i.v.m. werk. Een hele leuke en monumentale B&B, op een prachtige locatie, midden op het marktplein. Zeer gastvrij en een heerlijk ontbijt. Ik kom hier graag in de zomer nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fijne B&B, hartelijk ontvangst door aardige gastvrouw.
De omgeving is zeer mooi en je zit niet ver van het strand.
Het interieur van de B&B sluit volledig aan bij de stijl van het pittoreske dorpje wat je direct een vakantie gevoel geeft.
Nette schone kamers vind ik persoonlijk zeer belangrijk! Niks op aan te merken.
We hebben ook erg genoten van het ontbijt. Gewoon alles vers en meer dan voldoende voor een B&B.
Je kunt merken dat ze erg hun best doen om alles goed te verzorgen. Van het interieur en de uitstraling tot nodige faciliteiten. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Gezellige gastvrije B&B in het knusse dorp Groede. Fijne ontvangst, mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt. Er werden zelfs fietsen voor ons geregeld. We werden in de watten gelegd. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

De B&B ligt aan een mooi plein tegen over de kerk in Groede. Niet ver van het strand. Vlakbij leuke cafe' en restaurants. Uitstekende lokatie voor fietstochten Door Zeeuws-Vlaanderen. Wij verbleven hier 5 nachten. De bediening is vriendelijk en het ontbijt is goed. Wij verbleven in kamer Afrika. De kamer is klein, zonder echt uitzicht naar buiten behalve een zolderraam. De boksring is te zacht en de 2 aparte matrassen schuiven weg. De tv is klein en uit de jaren 90'. Er is geen gelegenheid om in de tuin te zitten. De prijs van de kamer is te hoog voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad bij B&B de Reiziger. Unieke locatie, vlakbij zee, heerlijk gefietst vanuit Sluis langs Dammervaart door historisch dorpje Damme naar Brugge. Veel cultuur ook in omgeving en perfecte fietslocatie. Kamers zijn goed verzorgd, wij hadden de mooiste kamer: Scotland, in de nok van monumentaal pand met uitzicht op dorpsplein met prachtig kerkje. Klokken luiden 's-nachts niet dus geen last van gehad. Fijne grote bedden en prima douche en ontbijtfaciliteiten. Vinden prijs/kwaliteit verhouding in het hoogseizoen aan de heftige kant zullen als we terugkomen daardoor in het laagseizoen boeken!

Kamertip: kamer scotland zit in de nok met uitzicht op dorpsplein
Datum van verblijf: juni 2017